![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De alerte wereldstatistieker
kijkt naar de toekomst met gepieker : stuur een deel in een baan naar Mars of de Maan. Begin maar met de politieker ! ![]() Opzij, opzij, opzij ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De mensen willen niet stoppen met procreëren
Dat is de schuld niet van de politieke heren. De procreëerders van de wereld neuken maar op en de Paus drijft hun prestatie nog ten top! Laatst gewijzigd door eno2 : 28 oktober 2011 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kinderwens...
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Junior ik hou wel van jouw emblematiek
maar niet van jouw verbale problematiek Die zit er te dikwijls volkomen naast. Denk wat meer na, maak niet zo'n haast. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 oktober 2011 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds ~ 2003 daalt de totale bevolking in Duitsland, alweer... Sommige volkeren zijn dus (heel) langzaam aan het uitsterven als ze niet meer "doen/laten". Sinds pakweg 1973 al (zie grafiek onderaan, vanaf´89** kwam de DDR-bevolking erbij, en nog een hoop -voormalige- Duitsers van het verder gelegen communistische Oosten). ![]() ![]() Zelfs migratie gaat die dalende lijn van totale bevolking niet tegenhouden, toch niet als de "migratiepolitiek" ~ blijft. ![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 28 oktober 2011 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ontwikkelde mensen neuken verstandiger en laten zich door die Paljas niet meer opjutten
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 oktober 2011 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 28 oktober 2011 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeer toevallig valt dit feest samen met het Halloween gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vermits ik reageer hou je een liegboek bij voor de rechtbank ![]() Liegboek=> kwonkslag ![]() Ik denk dat ik je ga laten vallen en je alleen je verzen ga laten brallen Zo'n dichtende lolbroek op forum drijft ernstige dichters krankjorum. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 oktober 2011 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() De bevolking van Europa ZOU op termijn gaan afnemen ( al verwacht ik zelf enorme migratiegolven naar Europa ) , maar elders neemt ze nog steeds toe. Ik denk daarbij vb aan Afrika dat tegen 2050 1.8 miljard mensen zal tellen tegenover 900 miljoen in 2005
![]() Een verdubbeling dus op 45 jaar tijd – dat terwijl ze nu al creperen van de honger. Tel daarbij nog eens de klimaatverandering en iedereen ziet wel in dat ze daar bijzonder leuke tijden tegemoet gaan. Tegen 2050 zouden er zo'n 9.3 miljard mensen zijn, tegen 2100 10 miljard. Verbijsterend dat men weigert iets te ondernemen om het aantal geboortes terug te dringen ( op een paar uitzonderingen na ), niettegenstaande dit ontegensprekelijk fundamenteel is. Persoonlijke, morele en godsdienstige problemen wegen blijkbaar zwaarder door dan de reële problemen. Althans, zo voelt men dit nu aan. Dit zal veranderen wanneer men effectief geconfronteerd zal beginnen worden met die reële gevolgen en pas dan zal men het stuur (moeten) omslaan. De geschiedenis herhaalt zich. De “Het zal allemaal wel zo’n vaart niet lopen … oh we zullen dan wel een oplossingen vinden” van de mens leidt er steeds toe dat men eerst het kalf half laat verdrinken eer men ageert. Dat is zo met eurocrisissen en ook hier zal dit niet anders zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Oblique : 28 oktober 2011 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Waarom begin jij daarover? Wat ik niet begrijp is dat iemand die al honger heeft, nog zoveel kinderen wilt. Wat bezielt die mensen om hun kinderen zoiets aan te doen? Een normale ouder wilt toch dat zijn/haar kind of kinderen het goed heeft of hebben? Wat een sadisme om uw kinderen dat aan te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Stingray : 29 oktober 2011 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ga maar na, Hoe armer de streek, hoe meer er wordt gekweekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ben 45 jaar arm geweest en heb toch maar 2 kinderen verwekt. Die nu rijk zijn en geen stuiver afschuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is het lot van de huidige generatie. Europa zou langzamerhand naar een acceptabel bevolkingspeil kunnen zakken ware het niet dat de politiek zulks tegenhoudt door massaimmigratie toe te staan.
Zie het verdrag van Schengen dat primair ten doel heeft de sluizen open te zetten voor illegale immigratie terwijl het tegenovergestelde wordt beweerd. Of ze zijn dom en achterlijk, of ze liegen. In beide gevallen horen deze politici in de kerkers. De gevaarlijke landen zijn de Mediterrane, waar het geschurkte van het Vaticaan nog enige invloed heeft. Religie moet met wortel en tak worden uitgetrokken, van welke origine ook.
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() De Pias, die kindjes wil laten maken, waarvan de celibataire kerk dan misbruik maakt
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 oktober 2011 om 14:49. |
![]() |
![]() |