![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadat we het OCMW van de wereld werden,
zullen we nu ook het internaat, de kostschool, van de wereld worden. En wat doet de regering? Ze stellen 'voogden' aan. Niks niet van oplossende, niks niet van preventieve maatregel. Niks zoeken naar 'wie brengt die in hemelsnaam naar hier toe, en hoe pakken we die mensenhandelaars ( .... of pakken we alleen piraten in de zee van Somalië?) Goe weer aan de Zuid. Veel chance voor Di Rupo (of zijn opvolger ...) om de centen bijeen te schrapen. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111112_015 Steeds meer niet-begeleide minderjarige asielzoekers Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ken iemand die dit jaar zoal, naar haar eigen zeggen 19.200 € verdiend heeft. Niets voor jou Schoof? Ze vragen er nog veel. Maar je moet er wel 3 dagen per week veel voor aan de telefoon hangen.Het duurt ook even voor je ze betalen, maar dat is iedereen gewend die voor de staat werkt. Je kan ze dan ook bij je thuis de tuin op orde laten zetten of laten koken. Dat doen ze dan gratis. Ben je ook van die "dure" dienstencheques verlost. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die hotels in Brussel zijn nu al voogd van tientallen jongeren.
En aangezien de boel volzit,kunnen ze er alleen af en toe de afwas doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() ALs je rondrijdt in Gent, Antwerpen en Brussel dan zie je veel exotische mensen op de straten. Het speelt allemaal in de kaart van de rijken, want het haalt de sociale zekerheid onderuit, want de meesten zitten er ook op. En naderhand kunnen de rijken zeggen, zie je wel, 't werkt niet. Afbouwen die koek !
Ik heb niks tegen mensen die asiel zoeken, maar het zijn er wel erg veel en als je naar de databanken gaat kijken van de politiedistricten, zit het vol van vreemdelingen. Ik zou zelfs zeggen, het merendeel. We hebben jaren gevochten om ons land te hebben, oorlogen gevoerd met de buren. En nu laten ze iedereen toe in dat land �* volonté. Zo zie je maar, multiculturele samenleving. Dat kan, maar zorg dan eerst dat andere landen op dezelfde welvaartsvoet zitten en dezelfde ethische normen als ons. Maar zet je deur niet wagenwijd open voor jan en alleman. Dat is problemen zoeken. Laatst gewijzigd door JurgenD : 12 november 2011 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat het systeem niet goed werkt wisten we zo ook al. Daarvoor moeten we onze pensioenen maar eens bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En de gepensioneerden zouden beter allemaal hetzelfde pensioen krijgen, sociaal tarief op nutsvoorzieningen, telecommunicatie, huur gratis ziekenzorg en openbaar vervoer. Het probleem is dat de één veel meer pensioen heeft dan den ander. Als ze meer pensioen willen, omdat ze hard werken, moeten ze maar een aanvullende pensioensverzekering afsluiten. Laatst gewijzigd door JurgenD : 12 november 2011 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar denk nooit dat het de bedoeling is van zowel de werkenden, als de rijken, om de sociale zekerheid af te schaffen. Wel, om het geld voor te behouden voor degenen die ervoor betalen. Voor de anderen bestaat nog atlijd het ocmw (wat dan bijna even veel geld kost, maar dat is dan weer een ander verhaal). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje sport, de hond, de moto, de kleinkinderen en ... binnenkort alweer op overwintering naar Spanje (wees gerust: er is daar ook internet ...). Een paar procentjes crisisbelasting zal mijn pensioen wel kunnen dragen, maar toch niet teveel en niet te lang a.u.b.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die wilde migratie op de rijken steken... niettegenstaande de migratie steeds in handen van links geweest is... Men moet al van slechte wil zijn of... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een licht Japans tourerke ... ik ben multi-opa niewaar. En ja, ik ben altijd in orde met mijn kledij. Bloeddruk 12.5 over 8.5 Hartslag 76 en ik doe het nog bijna iedere dag. (bijna de maandag, bijna de dinsdag, bijna ....)
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
En jij geeft hen nog de kans om er ook nog met het geld van de beroemde 2de pijler vandoor te gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 november 2011 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie trouwens niet in waarom met ginds de markt moet gaan ontwrichten. Ik heb er ook een hekel aan als mijn buurvrouw drie euro meer dan de gangbare straatprijs voor zwartwerk gaat betalen aan haar zwarte schilder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Zijn oudste zoon studeert volgend jaar af. Ben al uitgenodigd voor volgend jaar en blijf dan voorgoed daar. Ik hoop dat ze me goed nieuws geven in december in Leuven en dan zien we wel weer verder. Is het niet zo, dan ben je waarschijnlijk binnen niet zo lange tijd, van mijn gezaag af. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |