![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou je doen? | |||
Aan de zijde van mijn Nederlandse broeders vechten |
![]() ![]() ![]() |
37 | 59,68% |
Tegen de Nederlanders vechten |
![]() ![]() ![]() |
12 | 19,35% |
Ik doe helemaal niets |
![]() ![]() ![]() |
13 | 20,97% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wat doe je dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ook retorisch: Europa krijgt ambras met Turkije... Tegen wie zullen de europese turken vechten?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerst de hollanders helpen om Vlaanderen te bevrijden en daarna de hollanders buitengooien om mijn eigen dictatuur te installeren.
Hoe zou je het anders doen misschien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een marktkraampe met bier neerzetten, en winst maken op de oorlog.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaanderen moet zichzelf bevrijden en de Belgische constructie moet van binnenuit worden opgedoekt. Indien Nederland Vlaanderen binnenvalt komen we onder een pro-zionistisch bewind van Balkenende terecht en onder een calvinistisch koningshuis. Als katholieke nationaal solidarist bedank ik hier vriendelijk voor.
De enigste weg is België om te vormen tot een nationaal solidaristisch rijk der zuidelijke Nederlanden. Daarna moeten we via Nederlandse infiltranten het liberaal-zionistische regime in Holland wegkrijgen alsook het koningshuis. Daarna pas kan een Anschluss plaatsvinden en komen we tot een groot Dietsche rijk der (Bourgondische) Nederlanden. (Vlaanderen, Wallonië, Holland en Friesland). Wallonië moeten we inderdaad erbij nemen, willen we Brussel behouden tot ons Dietse Rijk. Overigens Frankrijk is helemaal niet happig om Wallonië op te nemen, ze hebben daar al economische problemen genoeg (zeker in Noord-Frankrijk). Wallonië als onafhankelijk land is economisch niet leefbaar. Bijhorend voordeel is dat we dan het mooie Ardennengebied niet moeten afstaan en dat het Rooms-katholicisme veruit de grootste godsdienst wordt. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 oktober 2005 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik doe niks.
Ik ben te laf om te vechten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Een goeie toeter opsteken, want als Nederland ons annexeert dan is het eindelijk duidelijk of het nu wel of niet mag.
(Als ik high ben, hoef ik me trouwens niet aan dergerlijke topics te ergeren) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ervoor zorgen dat Amaliaatje zeker niet met Gabriel in het huwelijksbootje stapt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 oktober 2005 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 18 oktober 2005 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() 175 jaar te laat.
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() tiijdens de ramadam met een kraampke voor een moskee varkensribbetjes verkopen
![]()
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou gaan voor revenge door de deltawerken te bombarderen.
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat ik toch maar de Nederlanders ga steunen.
Moreel weliswaar. Heb een hekel aan geweld, dus zolang het conflict duurt blijf ik wel in Turkije. (my second home country) Winnen de Vlamingen, dan blijf ik daar. Winnen de Hollanders, zodat ik eindelijk m'n joints kan smoren zonder het riscico te lopen in de gevangenis terecht te komen, dan kom ik nog wel eens terug.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 18 oktober 2005 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen maar hopen dat het Belgisch en het Nederlands leger elkaar vernietigen. Daarvoor moeten we de zwakste van de twee steunen: België dus. Eén keer de twee koninkrijken in puin liggen, kunnen we op die ruïnes de Vlaamse, Waalse, Nederlandse,... republieken uitbouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
thats a no brainer... zie je iemand zoals el turco tegen zijn islamitische turkse broeders die bloed van een of ander idioot uit de 13de eeuw in hun aders hebben ? |
|
![]() |
![]() |