![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Silvio kan de door EU verwachte bezuinigingen niet door de strot van de Northern Liga drukken en heeft de EU dus niets meer te bieden.
Exit Silvio |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Silvio zou beter zeggen: exit EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zien is geloven. Deze man heeft de overlevingskracht van een Spaanse Griep.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om"Il Cavalierie" de doodsteek te geven zullen ze van verder moeten komen dan die grijze muizen en mantelpakjes met onn*kbare k*nt daar in Brussel ..
De man overleeft al 10 jaar aan een stuk 1 groot en 3 kleine schandalen per jaar en zoveel vertrouwensstemmingen in de Italiaanse praatbarak dat ze het zelf niet meer weten.... Iedere ochtend smeren ze daar een kilo schmink op zijn smoel,doen hem een pak aan,en heeft hij vervolgens meer tegenwoordigheid dan gans de rest samen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 26 oktober 2011 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Hij heeft het voorlopig weer gered .......
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Niet echt.
Dead man walking Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Berlusconi zou tegen het einde van het jaar aftreden.
Mama mia, het Italiaans parlement op de vuist ! Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 26 oktober 2011 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Silvio heeft meer ballen en intelligentie dan de overgrote meerderheid van krabbers hier op dit forum en al zeker met hun verkozen politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ik heb tenminste minder processen aan mijn been en toch evenveel ballen, en ook geen met botox opgelapte facelifts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Een rivaal van Berlusconi’s regering, Gianfranco Fini van het centrumrechtse FLI, zei dat de vrouw van Umberto Bossi al op haar 39e met pensioen ging. Die opmerking viel slecht in een debat dat al langere tijd draait om het verhogen van de pensioenleeftijd naar 67, iets waar de partij van Bossi tegen is. Twee parlementsleden stormden op het parlementslid af en grepen hem vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() U als eurofiel en brave overheidslaaf hebt helemaal geen "ballen". Met ballen hebben bedoel ik niet wat eronder uw geslachtsdeel hangt maar wel de "figuurlijke" betekenis van het woord. U bent een zwakkeling van het ergste soort. Bij een oorlog bent u 1 van de eerste die sneuvelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel oorlogen heb jij al overleefd met je symbolische ballen? Of doe je alleen aan bunga-bunga ermee? Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie zet ge in de plaats, ... (alle Italiaanse politiekers zijn klootzak en corrupt) Tweede probleem is : Als ze niet bezuinigen of het op zijn grieks doen, ... dan kunnen ze hun bazooka van 1000 miljard afschieten en is hij in een keer op... En wie denk je dat dat zal mogen betalen, dus kunt ge maar beter bidden dat den Berlus in het zadel blijft zitten tot alles in orde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() *
Laatst gewijzigd door freelancer : 27 oktober 2011 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Alles gaat verkeerd maar iedereen blijft zitten.
Het interessert niemand meer wat er nog verder gebeurt. Zo lang die houding blijft bestaan zal er niets veranderen anders dan dat de boel een grote puinhoop wordt voorzoveel al dat niet het geval is.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja N-VA moet wellicht de enigste regionalistische partij van Europa zijn die momenteel staat te springen voor meer (liberaal) Europa.Misschien zijn er nog wel anderen maar wellicht niet al te veel.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 28 oktober 2011 om 16:40. |
![]() |
![]() |