Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2011, 15:22   #1
revoleto
Banneling

Standaard Eid al-Adha verhaal uit het begin******4

Hij heeft eens zag Abraham - vrede zij met hem - dat hij offerde zijn zoon in een droom, zo vertelde hij zijn zoon Ismail, dus, dit was een test van God aan Abraham en Ismaël, deed hij Ismail aan de visie van de gehoorzaamheid van zijn vader aan God, en voor te bereiden elke uit te voeren Gods bevel, en de ontwikkeling van Ibrahim zijn zoon Ismail op zijn gezicht, en greep het mes aan het slachten Hij zegt (Toen hij bij hem zoeken gezegd zoon Ik zie in een droom zou ik offer je ziet wat je ziet, zegt Aaapt doen zal mij vinden, als God het wil, geduldig en toen zij moslim, en een heuvel om het voorhoofd en We noemden hem dat, O Ibrahim had de visie geratificeerd heb ik ook het goede dat dit een plaag beschreven beloning ), werd de vagina van God, het kwam neer Gabriel
- Vrede zij met hem - een ram om Ismaël te offeren, was het jaar van de slacht en offer in
Feest, en de waarheid van God zegt: { (107) En wij losten zijn zoon met een edel slachtoffer uit. } _ [Saffat: 107]

De Profeet Ibrahim om naar Mekka te reizen van tijd tot tijd te controleren op Hagar en haar zoon Ismaël.
In een van de bezoeken, Abraham gevraagd om zijn zoon om hem te helpen bij het verhogen van de regels van de Heilige Huis, die hem beval aan Lord gebouwd, stemde hij Ismail, waarbij het transport van de stenen om dit te doen totdat ze klaar waren met de bouw van de Almachtige heeft gezegd (Door het verhogen van Ibrahim regels van het huis en Ismail Heer, accepteren van ons bent u de Alhorende, de Alwetende) , en vervolgens het nemen roep Rabhma te accepteren, zeiden zij:
{ (127) Toen Abraham en Isma?l den grondslag voor dit huis legden, baden zij: o Heer neem het genadig van ons aan; want gij hoort en kent alles.
(128) Heer, maak ons u geheel onderworpen en onze nakomelingen tot een u onderworpen volk; toon ons onze heilige ceremoni?n en wend u tot ons; want gij zijt de genadige en barmhartige.
[Baqarah: 127 -128]

reageerde op Abraham en Ismaël, en het Park in de Kaaba, en maak er een magneet voor alle moslims in alle tijden en plaatsen.
Is aan Abraham - vrede zij met hem - een brief en de religie van de orthodoxe en de wet van tolerante, God ons bevolen om hen te volgen, zegt hij: { (59) In de oogen van God is Jezus gelijk aan Adam; hij schiep hem uit stof en zeide: Zij, en hij was. } [Al-Imran: 59]
, die de ware religie recht, die niet verandert gevolgd, en ziekte Ibrahim - vrede zij met hem - en dan stierf, hebben geleid Gods boodschap en raakte wat het is, en tijdens de vlucht Bloemen ontmoette de Profeet - vrede zij met hem - de vriend van God Abraham - vrede zij met hem - in de zevende hemel naast het huis de hele wereld, waarvan aangehouden alle dagen zeventigduizend engelen aanbidden, en Touring, en dan naar buiten gaan en niet om het terug tot de Dag der Opstanding.
En ook gezegd in een interview met Al Maraj, die zegt dat de profeet - vrede zij met hem - (... en dan ging tot mijn zevende hemel Gabriel, Gabriel Vasfh, het was: Wie is deze Said: Gabriel: Er werd gezegd: Wie is er met jou Said Mohammed, zei ? hebben zond hem Hij zei: Ja, het was: hello door, ja, kom kom, en toen hij de conclusie, als Ibrahim, zei: Dit is je vader groette hem en erkend door de persoon van vrede, en dan zei hallo goede zoon en een goede Profeet ...) [Bukhari].

Werd gevraagd de Boodschapper van Allah - vrede zij met hem - het allerbeste land, zei hij:
(Dat Ibrahim) [Ahmed] ..

Hij was de eerste gecoate de Dag der Opstanding, de Profeet - vrede zij met hem -: (... en de eerste gecoate de Dag der Opstanding Abraham) [Overeengekomen] .. Mensen die vol van de Dag der Opstanding naakt, Vixy Ibrahim vrede zij met hem in zijn eer, en de profeten, dan de dieren, en prijst de God van Abraham en Zijn Profeet prees hem, zegt hij:
(120) Abraham was een voorbeeld van waren godsdienstijver, gehoorzaam aan God en vroom. Hij was geen afgodendienaar.
(121) Hij was dankbaar voor zijne weldaden. Daarom koos God hem en leidde hem op den rechten weg.
(122) Wij beloonden hem in deze wereld, en in de volgende zal hij tot de rechtvaardigen behooren.
(123) Wij hebben ook tot u, o Mahomet! door openbaring gesproken, zeggende: Volg den godsdienst van Abraham, die vroom en geen afgodendienaar was. [Bijen: 120 -123].

Hij gaf de voorkeur van de God van Abraham - vrede zij met hem - in deze wereld en het Hiernamaals, en begon een profeet in hem en in zijn nakomelingen tot de Dag der Opstanding, hij zegt: { (27) En wij gaven hem Iza?k en Jacob, en wij plaatsten onder zijne nakomelingen het geschenk der profetie en de schriften; wij gaven hem zijne belooning in deze wereld, en in de volgende zal hij een der rechtvaardigen wezen.
[Spider: 27].

En Ibrahim - vrede zij met hem - van de eerste vaststelling van de apostelen, en de bewaker van Gods profeet Mohammed - vrede zij met hem - dat gaat hem te doden, zegt hij: { (61) Hij is de meester zijner dienaren, en hij zendt de beschermengelen, om over u te waken, tot op het oogenblik dat de dood u verrast: dan ontvangen onze gezanten den stervenden mensch, en zij zullen onze bevelen nakomen. } [vee: 61] zei: {Dan We inspireren u om de godsdienst van Abraham, de oprechte volgen en was niet van de afgodendienaren!
[Nahl: 123],

en prijst de God van Abraham en de vervulling van te doen wat opgedragen was, hij zegt: { (37) En van Abraham, die zijn verbintenissen godvruchtig volbracht? } ster: 37] en omdat het de beste profeten en apostelen na Mohammed
- Vrede zij met hem - beval de Profeet - vrede zij met hem -. Dat we bidden in ons gebed in de tashahhud tijdens het gebed (O Allah, zegeningen op Mohammed en Oual Mohammed als je gezegend Ibrahim en de Oual Ibrahim u Hamid glorierijke en gezegende God aan Mohammed en Oual Mohammed als gezegend Ibrahim en Ibrahim Oual in de werelden die u Hamid Majid)
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2011, 15:39   #2
revoleto
Banneling

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=1Kk8bS9xSsM
Oud 6 november 2011, 15:40   #3
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Komen luie moslims ook zo gemakkelijk in de hemel?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 02:09   #4
revoleto
Banneling

Standaard

Mijn lieve broer

Eid al-Adha is een blijde gebeurtenis wanneer moslims te vieren en te bezoeken familieleden en partners, vrienden, en komen met de kinderen en de ouders om te wandelen en prachtige groene ruimten

Het is echt een vrolijke dag

Elk jaar, de moslims over de hele wereld veilig en HE
God geleid je tot de islam
Oud 7 november 2011, 08:43   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kijk dat is nu het verschil, met God en ik, mocht ik op dat moment god geweest zijn, ...

Ik had met mijn alwetendheid die ik toen al had, ... tegen den Abraham gezegd, ... gooit den Ismael maar op de kapblok... en keelt hem maar als een schaap...

Dat had pas birthcontrol geweest nietwaar, telkens den eerstgeborene gewacht...

langs den andere kant, hadden er dan wel enorm veel schapen rondgelopen ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 14:19   #6
revoleto
Banneling

Standaard

Ja, mijn lieve broer

God beval Abraham om zijn enige zoon te offeren op dat moment is onze meester Ismail

Dit was in de dromen van Abraham in zijn slaap

Dat is een test en een test van God aan Abraham

Je zal opofferen zijn zoon of niet?

De verrassing hier was Abraham en maak je klaar voor de slacht van zijn zoon

Maar God beval Abraham om te stoppen en niet te slachten een ram en een groot Fdah

En nagels dat hij slaagde in de test

Omdat de Heer is niet bedoeld om slacht Ismail, maar het succes bij het gieten van de test is zeer

Hier leren we een belangrijke les, maar een gehoorzaamheid aan God in alles, zelfs als het lijkt moeilijk, omdat de act en daarna komt een goede en geluk van velen

God houdt van ons en van ons houdt om te winnen en geluk in het hiernamaals en Alania

Oud 7 november 2011, 14:21   #7
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nagels dat hij slaagde in de test
Ik dacht dat Jozef de timmerman van dienst was?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 14:21   #8
revoleto
Banneling

Standaard

(83) Abraham was mede van zijnen godsdienst;
(84) Toen hij met een volkomen hart tot zijn Heer kwam.
(85) Toen hij tot zijn vader en zijn volk zeide: Wat vreest gij?
(86) Kiest gij bij voorkeur valsche goden boven den waren God?
(87) Wat is dus uwe meening opzichtens den Heer aller schepselen?
(88) En hij beschouwde de sterren.
(89) En zeide: Waarlijk, ik zal ziek wezen en niet bij uwe offeringen tegenwoordig zijn.
(90) En zij keerden zich af en verlieten hem.
(91) En Abraham wendde zich in het geheim tot hunne goden, en zeide spottende tot hen: Eet gij niet van het vleesch dat u is voorgezet?
(92) Wat deert u, dat gij niet spreekt?
(93) En hij keerde zich tot hen, en sloeg hen met zijne rechterhand en vernietigde hen.
(94) En zijn volk kwam haastig tot hem.
(95) Hij zeide: Aanbidt gij de beelden die gij zelven snijdt?
(96) Terwijl God u heeft geschapen en ook datgene wat gij maakt.
(97) Zij zeiden: Richt een brandstapel voor hem op en werp hem in het gloeiende vuur.
(98) En zij smeedden eene list tegen hem. Maar wij deden hem het onderspit delven en bevrijdden hem.
(99) En Abraham zeide: Waarlijk, ik ga tot mijnen Heer , die mij zal richten.
(100) O Heer! geef mij eene rechtvaardige nakomelingschap.
(101) Daarom maakten wij hem bekend, dat hij een zoon zou bekomen, die een zachten aard zou hebben.
(102) En toen hij den ouderdom der jongelingschap had bereikt, en zich met hem in de verrichtingen van den godsdienst kon vereenigen. Zeide Abraham tot hem: O mijn zoon! waarlijk, ik zag in een droom, dat ik u als eene offerande zoude aanbieden. Overweeg dus wat gij meent, dat ik zal doen. Hij antwoordde: O mijn vader! doe wat u bevolen werd; indien het Gode behaagt, zult gij bevinden dat ik het lijdzaam zal ondergaan.

(103) And when they had both submitted and he put him down upon his forehead
(104) We called to him, "O Abraham
(105) You have fulfilled the vision." Indeed, We thus reward the doers of good
(106) Indeed, this was the clear trial
(107) And We ransomed him with a great sacrifice
(108) And We left for him [favorable mention] among later generations
(109)
(110) Indeed, We thus reward the doers of good
(111) Indeed, he was of Our believing servants
Oud 7 november 2011, 14:23   #9
revoleto
Banneling

Standaard

(83) Abraham was mede van zijnen godsdienst;
(84) Toen hij met een volkomen hart tot zijn Heer kwam.
(85) Toen hij tot zijn vader en zijn volk zeide: Wat vreest gij?
(86) Kiest gij bij voorkeur valsche goden boven den waren God?
(87) Wat is dus uwe meening opzichtens den Heer aller schepselen?
(88) En hij beschouwde de sterren.
(89) En zeide: Waarlijk, ik zal ziek wezen en niet bij uwe offeringen tegenwoordig zijn.
(90) En zij keerden zich af en verlieten hem.
(91) En Abraham wendde zich in het geheim tot hunne goden, en zeide spottende tot hen: Eet gij niet van het vleesch dat u is voorgezet?
(92) Wat deert u, dat gij niet spreekt?
(93) En hij keerde zich tot hen, en sloeg hen met zijne rechterhand en vernietigde hen.
(94) En zijn volk kwam haastig tot hem.
(95) Hij zeide: Aanbidt gij de beelden die gij zelven snijdt?
(96) Terwijl God u heeft geschapen en ook datgene wat gij maakt.
(97) Zij zeiden: Richt een brandstapel voor hem op en werp hem in het gloeiende vuur.
(98) En zij smeedden eene list tegen hem. Maar wij deden hem het onderspit delven en bevrijdden hem.
(99) En Abraham zeide: Waarlijk, ik ga tot mijnen Heer , die mij zal richten.
(100) O Heer! geef mij eene rechtvaardige nakomelingschap.
(101) Daarom maakten wij hem bekend, dat hij een zoon zou bekomen, die een zachten aard zou hebben.
(102) En toen hij den ouderdom der jongelingschap had bereikt, en zich met hem in de verrichtingen van den godsdienst kon vereenigen. Zeide Abraham tot hem: O mijn zoon! waarlijk, ik zag in een droom, dat ik u als eene offerande zoude aanbieden. Overweeg dus wat gij meent, dat ik zal doen. Hij antwoordde: O mijn vader! doe wat u bevolen werd; indien het Gode behaagt, zult gij bevinden dat ik het lijdzaam zal ondergaan.

(103) En toen zij beiden zich aan den goddelijken wil hadden onderworpen, en Abraham zijn zoon voorover op het aangezicht had gelegd.
(104) Riepen wij hem toe: O Abraham!
(105) Gij hebt aan uw visioen geloofd. Zoo beloonen wij den rechtvaardige.
(106) Waarlijk, dit was eene duidelijke proef.
(107) En wij losten zijn zoon met een edel slachtoffer uit.
(108) En wij lieten hem de volgende groete door de verste nakomelingschap bewaren;
(109) Namelijk: Vrede zij op Abraham!
(110) Zoo beloonen wij den rechtvaardige;
(111) Want hij was een onzer geloovige dienaren.
Oud 7 november 2011, 14:27   #10
revoleto
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee mijn lieve broer

Doel is hier verdriet en zelfreflectie als doornen in het menselijk

Oud 7 november 2011, 14:34   #11
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doel is hier verdriet en zelfreflectie als doornen in het menselijk
In het menselijk wat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 16:44   #12
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Die mocht zelf niet poepen, ...

maar wel ne zoon opvoeden,

die dan nog niet van hem was ook ...

Als ge nu spreekt van den eersten onnozelaar, ... arme Jozef, als er een bijbelse figuur mijn sympathie heeft, is het den heilige Jojo wel.

Die mens mag vader van Jeseke spelen en daar houdt het op , gaan lopen naar egypte, zijn schrijnwerkerij achter laten, en dan ocheere juist zijne naamdag die gevierd wordt, en verder wordt me met moeite vermeld, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 17:59   #13
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, mijn lieve broer

God beval Abraham om zijn enige zoon te offeren op dat moment is onze meester Ismail
Hoe kon die weten dat het de duivel niet was?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 19:20   #14
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Bestaan er geen auteursrechten op geloofsboeken?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2011, 19:21   #15
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Jihaaaa!
Oud 7 november 2011, 19:21   #16
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Ga elders kotsen aub.

Laatst gewijzigd door Demper : 7 november 2011 om 19:22.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 01:31   #17
revoleto
Banneling

Standaard

Hoe kon die weten dat het de duivel niet was?

Nee mijn lieve broer

Visie van de profeten in een droom van God is

Profeten, niet zoals de mens in het bericht en de profetie komt tot hen, omdat zij de openbaring van God

Kan zich niet bemoeien met de duivel in de visie en dromen van de profeten van God

Oud 10 november 2011, 00:17   #18
revoleto
Banneling

Standaard

(127) Toen Abraham en Isma?l den grondslag voor dit huis legden, baden zij: o Heer neem het genadig van ons aan; want gij hoort en kent alles.
(128) Heer, maak ons u geheel onderworpen en onze nakomelingen tot een u onderworpen volk; toon ons onze heilige ceremoni?n en wend u tot ons; want gij zijt de genadige en barmhartige.
(129) Heer zend een gezant onder hen, die hun uwe wonderen openbare, en hun de schrift en de wijsheid verklare en hen zuivere; want gij zijt de machtigste en wijste.
(130) Wie zal afkeer voor den godsdienst van Abraham hebben? Slechts hij, wiens hart ingebeeld is. Wij hebben hem reeds op deze wereld gekozen en in de andere zal hij tot het getal der rechtvaardigen behooren.
(131) Toen God tot hem zeide: wees mij onderworpen, antwoordde hij: ik onderwerp mij den meester van het heelal.
(132) En Abraham leerde zijnen kinderen dien godsdienst, en ook Jacob deed dat, zeggende: O mijn kinderen! waarlijk, God heeft dezen godsdienst voor u uitverkoren; sterft niet zonder God onderworpen te zijn (muzelmannen).
(133) Waart gij tegenwoordig, toen Jacob op het punt was te sterven, en tot zijne zonen zeide: Wien wilt gij vereeren na mijnen dood? Zij antwoordden: wij zullen uwen God aanbidden, en den God uwer vaderen Abraham, Isma?l en Izaak; den eenigen God; hem willen wij onderworpen zijn.
Oud 10 november 2011, 00:19   #19
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En tot de koelkast waar een duvel wacht
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2011, 01:46   #20
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

tl;dr

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be