![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() België heeft getoond wat het waard is.
Gebogen en gebarsten. Ten dienste van het geld. Geld dat uitgehold werd door corruptie, winstbejag, gokken, fraude. Door grote financiële organisaties. En België toont dat het niks waard is. Niemand kan twee heren dienen, want hij zal of de ene haten en de andere liefhebben, of zich aan de ene hechten en de andere minachten; gij kunt niet God dienen en het geld. Matteus 6:24 Ik voorspel U, de bevolking zal zich oprichten en de staten links laten liggen. Ik voorspel U, regeringen zullen vallen, munten zullen vallen. Ik voorspel U revolutie, mizerie. En niemand zal de woede tegen kunnen gaan. Bevolking zal niet meer willen werken, zal boycotten en betogen. En uit de as zal een nieuwe maatschappij komen, want ons land dient alleen nog maar het geld, niet de sociale waarden. België, Uw teerling is geworpen. En O wee, deze politici, die nu in lof en koor, de mensen beduvelen. Zij zullen gevonden worden, ten gepaste tijde, door het volk. En vind het volk ze niet, weet zeker, dat ze God's oog niet ontspringen. Want wat een kwaad, de mensen ten voordele van zichzelf, uit te buiten, te bedriegen, te manipuleren. België dient de Mammon (god van het Geld) en niet meer de grote waarden die de bakermat zijn van gelijkheid, godsvruchtheid en liefde. Daarom zal België ook barsten. Ik hoopte dat men sterker was. Het zal stap per stap komen, stap per stap. Want België heeft zijn eigen ondergang getekend in dienste van het geld. Niemand die nu nog de mooipraterij zal geloven van de regeringen, het land, wie dan ook. Want de mensen worden uitgezogen door het gokken van de rijken. En de rijken gaan vrijuit, de mensen betalen de tol. Vakbonden roer U, pik het niet, leg het land lam. En toon Europa, dat het zo niet verder kan, want meer en meer zal er verloren gaan van de sociale voorrechten. Een vinger is gegeven, een arm zullen ze nemen of zelfs meer. Wees daar maar van gerust. Vakbonden toont aan dat U niet behoord tot de huichelaars, de mooipraters. En sta voor Uw idealen. Want een vakbond dient zijn leden, niet het land, politiek of zijn regering ! Vakbonden steun het volk, niet het gecorumpeerde geld en machtsysteem dat de mensen uitzuigt en mondjesmaat berooft van zijn sociale verworvenheden. Het volk zal zich roeren, en wie goed van inborst is, zal zich bij het volk voegen. Laatst gewijzigd door JurgenD : 26 november 2011 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De Taliban verovert ons land...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Geen procenten maar centen"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De 'rode inquisitie' neemt met haar eigen 'sharia' de macht over!
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan toch niet ontkennen dat het grootkapitaal, de managers met absurde superbonussen en de frauduleuse bankiers gespaard zijn. Zéér bizar voor partijen die zich links noemen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoeveel frauduleuse bankiers zijn er in ons landje nog actief? En hoeveel superbonussen worden er effectief in ons piepklein landje uitgekeerd? Hebt U daar een idee van? En het echt grootkapitaal... heeft men daar vat op? En zo ja, hoelang zouden die hier blijven? Ik veronderstel trouwens dat één van de grootste grootkapitaalhouders wel eens ons Koningshuis zou kunnen zijn... Wel ja, dat de vakbonden eisen dat die minstens hun buitenverblijfpaleizen afstaan... ![]() Wat ik alleszins wel besef (maar dat is natuurlijk mijn eigen besef) dat is dat de ondernemers - dus diegenen die echt instaan voor onze welstand - er niet goed uitkomen... Maar dat zal geen enkele vakbondsman kunnen vatten, vrees ik... Deze (= de werkgever van hun leden) is immers hun natuurlijke vijand... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 26 november 2011 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Laat religie uit de politiek, al schijnheiligen genoeg in alle halfronden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Brengt teveel voor hen op, die procenten, meer als staatsbons. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
De trekpaarden van Unizo, VBO, VOKA en alle andere privé belangen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() En die mannen verdienen die bonussen, want ze hebben alles vakkundig naar de vaantjes geholpen. Dat moet toch goed beloond worden zeker. ![]() Citaat:
Maar anders.... ![]() Citaat:
Maar in jouw ogen is het alleen de PS. Vlaamse rechtse partijen en je weet dat ik de SPa daar ook onder reken, zullen dat nooit doen... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
dat ik er bijna van in tranen uitbarst. ![]() ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De 'holle' kreet zal wel stapsgewijs veranderen in de nodige acties en woorden die tot veranderingen zullen leiden. Het zal niet bij betogen blijven. Unizo, VBO, VOKA, de financiële geldmafia en Europa, ze kunnen onze KL.TEN KUSSEN. Blijkbaar zijn alle politieke partijen de poppendansers geworden van de rijken. Hoe durft men de armen in onze maatschappij achteruit duwen, voor een crisis veroorzaakt door de geldzucht van de beurzen, en de machtwellust van een Europa dat anti-sociaal is ! Belgiê heeft getoond wat het waard is. ALLES VOOR HET GELD. Ieder Christenen walgt van deze acties van de politieke partijen. WE LEGGEN DE BOEL PLAT. STAP VOOR STAP Voor het geld, moet blijkbaar: 1) De sociale voorrechten ingeperkt worden 2) Moeten de armen en minst bedeelden de rekening betalen 3) Moet men werken tot men erbij neervalt 4) Moet de lucht maar verknoeit worden met fijn stof 5) Moet de dieren maar uitsterven 6) Moeten de bossen maar gekapt worden 7) Moeten de oceanen verzuipen in plastiek 8) Moet de aarde naar de wippen. 9) Moeten de mensen maar in armoede leven. HET GELDSYSTEEM IS ROT, UITGEHOLD, VOL VAN FRAUDE, GOKLUST, GEFOEFEL. DAT IS DE OORZAAK VAN DE CRISIS ! MEN KAN GEEN FINANCIËLE CRISIS OPLOSSEN ALS HET GELD ROT IS DOOR ONDERGRAVING VAN ZIJN WAARDE. Laatst gewijzigd door JurgenD : 27 november 2011 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Nu gaan al die rechtse flamingantische zuurpruimen hier moeten kiezen: Di Rupo steunen of de vakbonden
![]() Laatst gewijzigd door Frans Oghtendlicht : 27 november 2011 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Volg uw me beste maar je verliest me wel met uw religieuze verwijzingen.
Los daarvan hebt u wel overschot van gelijk en treed ik bij in de strijd.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het akkoord kwam er 24 uur na de ratingverlaging. Het is duidelijk wie er de macht heeft. Laatst gewijzigd door artisjok : 27 november 2011 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |