![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() O hai !
Iraq. Kinderen gooien met stenen naar de "geallieerde" bezetter. (UK). Dit is hoe dan deze kinderen gedemocratiseerd worden: http://www.youtube.com/watch?v=pzBjk...eature=related Kthxbai, Jan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een stukje "opvoeding" die ze van hun ouders niet krijgen.
Waarom zouden ze stenen moeten gooien? We hebben al genoeg van die hufters die stenen vanaf de viaducten naar de auto' s op de snelweg gooien.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 19 november 2011 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, sinds Irak bevrijd werd door de VS en co. is Irak het aards paradijs en een toonbeeld van democratie. Die soldaten waren spelletjes aan het spelen met die kinderen, iedereen was heel blij. Saddam is weg, joepie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik bedoelde dit uiteraard sarcastisch.
Nietemin is de houding al vrij snel van "als het me niet zint dan smijt ik wel een paar stenen naar je kop. Dan is een lesje "democratiseren" niet zo heel erg.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik dacht dat het "moorden" van de Britten wel meeviel.