![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Wanneer gaan de vakbonden eens EFFICIENT zijn ?
Welk schouwtoneel was die laatste betoging nu ? Braafjes meelopen in de pas en dan afwachten ? Dreigen met stakingen, maar wachten op een sociaal aalmoes ? Het lijkt me echt een toneel. Om maar IETS te doen. Gelijk vakbonden en werkgevers in symbiose leven, terwijl een vakbond altijd moet schooien ? Daarom wil ik dit debat starten. Net zo min dat zo goed alle politieke partijen de gewone man hebben verlaten, bedrogen, net zo goed doen de vakbonden dat blijkbaar ook ! Vakbonden zouden nu toch eens moeten inzien dat betogen NIKS helpt ? Kijk maar eens naar Griekenland, Spanje, Italie ? Regeringen doen hun zin. Kijk maar eens naar de referenda voor het anexeren van de landen in Europa ! Meer dan de helft in NEDERLAND en FRANKRIJK zei NEE tegen Europa. De politiek deed gewoon hun agenda, hun zin. Het wordt tijd dat vakbonden hun tanden tonen. Dat ze stoppen met betogen, maar overgaan tot acties. Ik noem maar een paar efficiënte oplossingen: * Gerichte boycott van bedrijven, organisaties. * Maak vakbond-cheques die mensen kunnen gebruiken als geld. * Groepeer allemaal binnen Europa en ga over tot actie. Het wordt tijd dat vakbonden denken aan veel betere strategiën dan gewoon met de rode pet een LUDIEKE aktie te voeren en hun ongenoegen te tonen. NIEMAND lusitert toch, en regering en werkgever doen TOCH hun zin. Dus leg de boel lam verdomme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heb je het nog niet door dat je je persoonlijke aanvallen beter achterwege laat ? Of heb je dat fatsoen niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet) In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory,[2] extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response[3] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[4] The noun troll may refer to the provocative message itself, as in: "That was an excellent troll you posted". While the word troll and its associated verb trolling are associated with Internet discourse, media attention in recent years has made such labels subjective, with trolling describing intentionally provocative actions outside of an online context. For example, mass media uses troll to describe "a person who defaces Internet tribute sites with the aim of causing grief to families."[5][6] The "trollface" (pictured right) has become a well-recognized icon of Internet trolling. It was drawn by deviantArt user Whynne and uploaded to the site in 2008. Whynne claims that the drawing was an attempt at recreating a comic character named "Rape Rodent."[7] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waartoe? Praten is even belangrijk. (edit) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je begint zelf met schelden. "Klep toe" Ik geloof dat ik zelden of nooit op jouw berichten reageerde omdat ze mij volkomen primitief leken. En de eerste keer dat ik het wel doe, is het direct al van KLEP TOE ![]() Hoe primitief ![]() En nog iets: Ik geef mijn 10 trollen geen voeding, honger ze uit. Dat is het enige dat je kan doen. Veel succes ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 4 december 2011 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 4 december 2011 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Winkels sluiten we zodat niemand nog boodschappen kan doen. Er is maar één strijdkreet die ons kan helpen "Te Wapen kameraden". Ik heb hier een stapel paletten en autobanden liggen, we kunnen beginnen te stoken. Tot zover het verhaaltje en nu mooi gaan slapen, morgen moet je weer vroeg op. De boterhammekes (met muizenketelkes) zijn al gesmeerd.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch niet inhoudsloos, vat perfect samen waar het op neerkomt.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dit alvast als een zeer sterk antwoord op uw artikeltje.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu eenmaal een onderdeel van het spel.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Eerst praten voor je gaat staken
Dan staken en praten Dan praten nadat je ging staken en als dat niet helpt dan weer... Eerst praten voor je gaat staken Laatst gewijzigd door eno2 : 4 december 2011 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beleelfheidshalve ga ik mijn mening niet geven op uw Waffengedrag... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Klep toe, dat mag wel op een discussieforum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() 530 dagen om betogingen te organiseren, valt de big kahuna toch niet net in de dagen na "de grote doorbraak" zeker?
Da's als op de 12de juli 1302 naar de Groeningenkouter trekken om de Fransen eens goed de waarheid te vertellen.. Het is gewoon een kwestie van tijd voor het eurootje valt bij de goegemeente dat hun verontwaardiging een futiele uiting van onmacht is die nergens resonantie vindt. Va faire pipi �* la maison. |
![]() |
![]() |