![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() weer maar eens iets wat niet kan ?
in vlaanderen gaat voor de meest verkochte modellen de inschrijving verdubbelen of zelfs verdrievoudigen! IN VLAANDEREN niet in brussel en wallonië dit is er over ik blijf deze onzin niet pikken geen belastingsverhoging maar vergroening zeggen ze dan ne tjevenflater om u tegen te zeggen de zoveelste overdreven regel van schauvliege ! ipv de koopkracht te verhogen nee extra ping ping its al about the money 57% belastingen nieuw record ?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Pak een van de minste modellen
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 november 2011 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() wat bedoelt ge ?
wat een van de minste modellen ?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij bedoelt, wees bang en onderdanig domme Vlaming.
Ge gaat betalen om het belgicistische profitariaat te verzekeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kent dacht ik wel de vlaamse slogan: "Wat we zelf doen doen we beter". En sinds wanneer is Phillipe Muyters een belgicist? Dat hij niet kan rekenen wist ik al, maar hem nu van belgicisme beschuldigen????
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 november 2011 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Pas op ben het met u eens; dit is de zoveelste slag in ons gezicht, de krab op de wang, het mes in de rug... Deze "maatregel" is niet meer of minder het equivalent van het aandraaien van de duimschroeven. Zal vooral bij de midden, de lagere en arme klassen van de bevolking voelbaar zijn. Maar ja dat zijn dan ook de te treffen doelen uiteraard. Ik vraag me alleen nog maar af wanneer gaan we nu massaal eens inzien dat we dringend het monster geld in zijn geheel moeten verbannen. Zolang het blijft bestaan, zolang we het blijven nalopen, zolang we met de structurele fouten in onze maatschappij zitten zullen we als mens niet functioneren en samen kunnen leven. Onze problemen blijven daardoor zich maar opstapelen tot het totaal niet meer te houden is of zelfs niet meer te negeren valt. En hoewel ik vrees dat we ons punt van no return al bereikt hebben hop ik daar mis in te zijn en dat we als mensen alsnog ons leven terug kunnen eisen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() er is een oplossing
u laat uw auto inschrijven door een kennis of dergelijke in brussel of wallonie een auto mag je besturen al staat de inschrijving niet op jouw naam de inschrijver moet niet de eigenaar van het voertuig te zijn ! dus weer een regel voor niks en muyters ? naam zelf zegt genoeg ? muyterij en piraterij (zielepoot da hij is) zou hij schauvliege is hebben mogen n..ken ? om akkoord te gaan ..=eu
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Een BMW 535d inschrijven kost vandaag nog 5000 euro aan BIV. Kan iemand me zeggen hoeveel dat gaat kosten vanaf 1/1/2012?
Het gaat om een motor met 2.993 cc, 313 pk, en een CO2-uitstoot van 142 g/km. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eindelijk. Hopelijk gaan er terug wat kwaliteitswagens verkocht geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
in elk geval weet ik toevallig wel dat op ne bmw 320d 168pk vanaf 1 januari 8000€ BIV moet worden betaald echt niet normaal
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging me normaal gezien volgend jaar misschien terug zo één aanschaffen. Maar 8000 biv? Forget it Laatst gewijzigd door Mambo : 27 november 2011 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
oftewel nummerplaat op een kennis uit walon-brux zetten ik weet dit van mijn baas die 4 bmw 320d coupe 's als bedrijfswagens heeft in elk geval zal het allemaal veel duurder worden zo wil men op gelijke hoogte komen als nl hun bpm welke +- 20% van de aankoop prijs bedraagt alleen moet die daar slechts 1x betaald worden en niet telkens hij van eigenaar wisselt
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() duurdere wagens horen nu eenmaal meer biv te betalen; 't is niet omdat u dankzij de federale regering decennialang uw dikke amerikaanse wagen als lichte vracht mocht inschrijven dat het aanpakken van die onrechtvaardigheid onrechtvaardig zou zijn.
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
doe zelf ook eens wat ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Burger
|
![]() Citaat:
en daar betaal ik 0 euro biv op biv is niet van toepassing op lichte vracht en met 154gr co2 uitstoot op benzine is mijne tundra zeker geen vervuiler en op lpi welke erin ligt haal ik 32gr c02 men heeft de pest aan etterkes als u als ge van uw 18 jaar elke dag ga werken zoals ik gedaan heb en wa geld had gespaard had ge da ook kunnen kopen
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
uhm, 't is algemeen gekend dat mensen die in een tank willen rondrijden zeer angstige mensen zijn en een gevaar betekenen op de weg.
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |