![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 17 jaar katholiek-fundamentalistische onzin enerzijds en asociale ultraliberale economische standpunten anderzijds in het parlement rondgespuid in naam van het Vlaams Blok / Vlaams Belang. Aan dit laatste, kwezeltje Colen als VB'ster, komt nu gelukkig een einde!
![]() Het Antwerpse Kamerlid Alexandra Colen (57) zetelt voortaan als onafhankelijk volksvertegenwoordiger en niet langer voor het Vlaams Belang. Colen is teleurgesteld in de partij die ze sinds 1995 onafgebroken vertegenwoordigde in het federaal parlement. Dat bericht Gazet van Antwerpen. "Ik heb die beslissing genomen na de samenstelling van het nieuwe partijbestuur. Ik heb heel lang afgewacht, maar ik heb vastgesteld dat ik geen rol te spelen heb in de partij", licht Alexandra Colen haar beslissing toe in een gesprek met de krant. Alexandra Colen heeft niet het gevoel dat er vernieuwing of verandering zal komen in de partij. "Het zijn altijd dezelfde mensen die de kern van de partij vormen", klinkt het. Colen heeft voorlopig geen concrete politieke plannen. "Ik blijf Kamerlid tot 2014, tot het einde van deze zittingsperiode. Wat ik daarna zal doen, weet ik nog niet." Bron: HLN Verhuizen naar de USA samen met haar echtgenoot misschien? Ze vinden dat toch zo'n fantastisch voorbeeldland! Laat ons bidden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me af of dit invloed gaat hebben op de standpunten van VB betreffende abortus en homoseksualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ik voorstander ben van ethisch liberalisme, verre van. Alleen zijn die katholieke fundamentalisten meestal een sta-in-de-weg voor een gedegen nationalistische politiek van volkshygiëne én de belangrijkste tegenstanders van de doodstraf binnen het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lees dit en je zult begrijpen dat die kwezel dat helemaal niet erg zal vinden dat het blok haar in 2014 niet meer op de lijst zal zetten. (ik ga ervan uit dat dit de echte reden is dat ze nu zo plots tot inkeer is gekomen). Heel kort samengevat : die vrouw is financieel binnen. van wiki : Citaat:
Dankuwel vlaams blok, dankuwel belgische staat ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het economisch liberalisme van dat mens staat haaks op haar zelfbenoemd Christen zijn. Zo lopen er veel en vooral in de VS.
Een echte katholiek wijst alle vormen van liberalisme af: ethisch, maatschappelijk, maar zeker ook op sociaal economisch vlak. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 31 januari 2013 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Zij kan dan ook bezwaarlijk fundamentalistisch genoemd worden, juist omdat het Schrift het economisch liberalisme ten strengste afwijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://secessie.nu/pdf/999-58.pdf Hot Marijke zal erg blij zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met volkshygiëne? Elders springen mensen toch ook collectief in, bijvoorbeeld, de Ganges om zich te reinigen? De Jo wil dat hier ook invoeren.
Ok, de rivieren zijn hier misschien te smerig daarvoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nóg liever in onze rivieren. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 31 januari 2013 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Good riddance aan die reactionaire zoeaaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de rivieren springen in Belgie, je moet je daarbij afvragen, is dat verplicht? Neen? Dan is het verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Het ethisch conservatisme in Vlaanderen is toch al lang doder dan dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 februari 2013 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |