![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111125_029
Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 25 november 2011 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 25 november 2011 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Waar kan ik mij ergens aansluiten bij die gemene "speculanten" tegen België, zodat ik toch nog een euro kan verdienen aan dit debacle?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad veel verstandiger dan de roverheid nog eens wat krediet gaan toestoppen in de vorm van obligaties. Die roverheid geeft ons geen direct stemrecht en geen referenda? Dan is zij niet de mijne! Ik heb niet tegen haar wet- en regelgeving kunnen stemmen. Dat ze het zelf maar uitzoekt!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan je niet meer inschrijven op coöperatieve aandelen van Arco. Misschien een beetje geld bijstorten op je oude First rekening van Ethias.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer zo een weekend van de doorbraak?
![]()