![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke keer. Elke keer.
Nee, ik lieg. Soms staken ze op donderdag, als vrijdag een feestdag is. Ik wil morgen naar huis ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal dan toch maar m'n goed hart laten zien en een keertje solidair zijn , zondag ga ik de zolder nu eens NIET opruimen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet trouwens ook nog op je werk geraken. Laatst gewijzigd door Mam : 1 december 2011 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga dan te voet, he jong.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 50 kilometer met een koffer en een zak sinterklaascadeaus gaat er een beetje over.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat maar komen die meuk!
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bij de NMBS gaan er geen problemen zijn zeggen ze, ik ben benieuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elders kunnen er onregelmatigheden zijn, ik zeg het maar. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() geh... werken morgen, dat ze maar betogen om de index die ze niet afschaffen, tegen werkloosheidsuitkering beperkt in tijd, enz
Nu goed, 't enige is dat het tegen de sossen is, vind 'k wel goed, want het is toch hun doodgeboren kindje he. Al vind ik het dan vreemd dat de rode vakbond het voortouw nemen in deze betoging
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Gewoon 15 minuutjes vroeger vertrokken deze morgen en zit al aan m'n bureautje hier in de Wetstraat.
Wat een slappe excuses allemaal om te kunnen niksen.. 5.000.000 wagens en 500.000 moto's in dit land, maar niemand die op z'n werk geraakt wanneer er een petardje gesmeten wordt op een betoging 100km van hun werkplaats... Pak dan de fiets hé, modderfokkin' leegangers en loesers. Maar als't is om in't weekend toertjes te rijden met den Bee-Em-Wee om een ander zijn ogen uit te steken, dan zijn er geen problemen hoor. Al moeten we drie dagen in de file gaan staan tussen Jabbeke en Oostende om een dagje de frigoboxtoerist uit te hangen, dan kunnen we al eens een efforreke doen... 't Is zo wel mooi geweest met de extra snipperdagen dit jaar.. Zowat half november ging op aan lange weekends en congé payé.. Werk-ethiek in dit land: ZERO. Da's dan ook meteen een van de hoofdredenen voor de soc-ec. malaises al 30 jaar lang. |
![]() |
![]() |