![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen rood driehoekje om het te melden dus maak ik er maar een draadje over om het toch effe onder de aandacht te brengen.
Moooooooods : Citaat:
'k Zal m'n eigen draadje hier ineens een rood driehoekje geven zodat de mods het zien ![]() edit : Een programma om spamPB's te versturen dat spamPB's aan't versturen is, straf hé ![]() Laatst gewijzigd door manta : 30 november 2011 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenminste , dat dacht ik, blijkbaar hebt u het onmiddelijk zitten googlen ... ![]() Laatst gewijzigd door manta : 30 november 2011 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon deleten zonder er de aandacht op te vestigen zou er voor zorgen dat dit soort zaken niet door extra forumsoftware aangepakt kan worden en dus nog overvloedig kan gebruikt worden. Of moeten we binnenkort allemaal PB's over tsjiep nijk sjoes in de bus krijgen? Een sticker met "geen ongewenste reclame" op je monitor kleven helpt ook niex hé... |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was m'n handen in zuiver (zeggen ze) kraantjeswater omdat ik deze toch wel onbevlekte ontvangenis van ongeoorloofde niet-religieuze boodschappen aankaart om mijn medeforummers (en ook medeforumsters) te beschermen tegen deze onbevlekte bevlekking van reclame-achtige boodschappen van algemeen of niet-algemeen nut...
(of zo iet, 'k kan er zelf al niet meer aan uit ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook. Als 'k de situatie ingeschat volstond een bericht naar de moderatie. Laatst gewijzigd door Rudy : 2 december 2011 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Ik kreeg die ook:
Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 2 december 2011 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zette het hier neer omdat ze hier toch af en toe komen lezen, en opdat ook andere gebruikers die de mail kregen het kunnen melden zonder rondsturen. Of weten dat men op de hoogte is. Nu stuurt men een linkje rond, volgende keer is't mss een virus of zo die de forumsoftware ondermijnt. Hoe dan ook , het leek me op die moment de beste oplossing, zeker daar er geen rood driehoekje of een "report spam" optie te vinden is. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manta. Niet overdrijven. De dag dat we hier op politics ons zin niet meer krijgen heeft het forum ook geen bestaanreden meer. Laten we vooral niet op de kap zitten van de vrijwilligers. Politics is een puik project waar vrijwilligers zich gedreven en belangeloos inzetten. Heel wat anders dan de fora van de K. Boudewijnstichting die het mogen hebben van subsidies.
|
![]() |