![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tijd.be/nieuws/geld_beleg...35287-3467.art
voila ze,onze genien in de regering zijn goed bezig |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed nieuws. Die sukkels doen toch meer kwaad dan goed.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bankentaks draait ook al op de burger, ze zijn goed bezig met brandjes blussen
Ha we gaan eens onderhandelen met de banken,dat kan niet dat ze dit afwentelen op de burger ?? Wat beelden die sossen zich in Je takseert een sector die precies nog wonden aan het likken is van 20miljard wij hebben ze moeten redden, ja, inderdaad, er staat nog 1 recht van de 3 ze hebben inderdaad hun vakbondsbankske en Arco moeten redden die abnormale dingen deed KBC mag zijn wonden zelf likken, en Fortis helpt parijs de stront opkuisen. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je alleen de winsten zit te belasten en niet de verliezen en dan nog alleen voor de belgische afdelingen... goed bezig. Meestal compenseren de verliezen met de winsten en halen ze bvb in die beurshandel een 1% winst, op die omzet handel. Maar als ze alleen de winst belasten zonder de verliezen dan heb je natuurlijk een probleem in Belgie, die handel kun je niet meer doen. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met al hun "wetenschappelijke" trade in gederiveerde derivaten |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() En waren die quantums de oorzaak van de crisis? Of van de huidige crisis. Wat wel een zekerheid is dat er opnieuw ondernemingen uit belgië zullen vertrekken door dergelijke maatregelen. In plaats van belastingswinst zal het dus resulteren in een verlies.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ga mijn mening herzien: die ratingburo's hebben misschien toch een nut
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 7 december 2011 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja je moet nu wel kiezen hé, een vrouwelijke versie van ELio is Elia, dus ik noem ze Elia, ik ben consequent.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hehe, die doen wel geen CDO's hoor, die hebben ook geen derivaten handel, een trader is gewoon iemand zoals het zegt die altijd koopt of verkoopt, en die als tussenpersoon optreedt en de liquiditeit in de markt creeert
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg nu niet dat Elio de vent in de menage is ?? ik vind hem verwijfd als wat met zijn piepstemmeke, dus volgens mij is Elio een zij, dus Elia
|
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk ik ken zo homo's die ulder laten castrere en hun zwellichaam invagineren en hun eikel als clitoris laten ombouwen, en dat werkt perfect, die worden dus vrouw op die manier; Ik ga nu niet zeggen dat Elia dat al gedaan heeft, maar volgens mij is hij toch wel de vrouw in het gezin. Het zou mij verwonderen dat die zich als man gedraagt
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het doet me denken aan het geniale volle en hoogste BTW-tarief voor goudtransacties (baar en staven, geen juwelen) in de 80-er jaren. Van de ene dag op de andere verhuisde de gehele handel naar Luxemburg. Dat hebben ze dan moeten terugdraaien en beperkt tot een 1 % aanslag. België en handel gaan niet samen. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Maar het gaat wel over een aanslag op winst op derivaten....
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De sector zegt zelf dat het niet het einde betekent. Er gaat er ééntje weg van de vier, geloof ik, nee? |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Binnenkort vangt de fiscus hier niets meer en blijven we zitten met het zoveelste onnuttige controle-orgaan met tal van goedbetaalde postjes, die uiteindelijk meer kosten dan de belasting kan opbrengen. We hebben wel nog recht op een aantal politiek correcte zegebulletins. |
|
![]() |