![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan iedereen die de laatste dagen heeft zitten mekkeren over de favorieten-draden van Mitgard en die er mee voor gezorgd hebben dat die draden verdwenen zijn, samen met Mitgard; Stelletje zageventen!!
Net als al degenen die meenden dat er snelsnel regeltjes en maatregelen moesten komen om herhaling te voorkomen; Stelletje regelneven!! Toedeloe K&K. Het gaat even duren voor ik me nog eens in K&K ga laten zien. Slu!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() was het niet mitgard zelf die wou geband worden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan best zijn.
Mij gaat het gewoon over het gezeik dat er (nog maar weer eens) over is ontstaan. En spijtig genoeg was het dat gezeik dat mijn P.be-gezeik emmer deed overlopen. Laten we het er maar op houden dat ik het hier in K&K niet meer plezant vind en dat ik er daarom een tijdje ga wegblijven. Ik wou gewoon nog even slu zeggen tegen de mensen die ik niet bij de hoop zeikers reken. En fuck you tegen al de rest.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic:
Mijn favoriete beslissing: een café binnenstappen waar er goed bier is. ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |