![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() PP landde in een Westfaals bos
n�* zijn vlucht voor de Spaanse Toros. De Stad-sinjoren die dit graag horen maken hun volgende boordknoopje los ... ![]() De Gazét van Antwaarpe ... Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 22 december 2011 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn deelneming aan de havenstad Antwerpen die zo een schilder had Wereldwijd beroemd En eeuwig gedoemd Tot vette wijven met een dik gat Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2011 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toevallig is de historicus die dit beweert, ook van Antwerpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lijkt me nu niet zo onmogelijk hoor.
Hij werd -zogezegd- geboren in Siegen, Duitsland, heel waarschijnlijk, rekening houdende met de familienamen der ouders, uit Vlaamse ouders, die toen in Duitsland verbleven. Ivm de religie? Zolang er geen geboorteakte van Rubens bestaat in Siegen, dan staat het helemaal niet vast dat hij effectief daar werd geboren. Hij kan overal geboren zijn, alnaargelang waar de ouders verbleven. Maar indien die ouders niet honkvast waren en om de haverklap verhuisden, is het moeilijk uit te maken waar PP werd geboren. En het kan inderdaad Antwerpen geweest zijn. Misschien in Antwerpen geboren, en als zuigeling gemigreerd naar Siegen en daar verder opgegroeid. In elk geval: veel verschil zal het nu niet meer maken. ![]() ![]()