![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() voil�*, het laatste taboe doorbroken op k&k
plaats hier al uw bekentenissen, wedervaren, ruzies, verliezen door uw internetverslaving ! maar uiteraard ook uw ontkenning, minimalisatie, uitvluchten en smoezen ... het kan maar helend werken / dan wel tips opleveren ![]() groetjes, Anna 'watte ?! ikke verslaafd ? ... oe komde daarbij ? ' 'ze moesten het internet afschaffen !, d'r zouden veel minder cyberverslaafden rondlopen dan ! ... afdrukken en in de bib leggen! ' 'internet,computers ? ... ik ken daar niks van' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() niemand hé ... iedereen nog in ontkenningsfase dus !
allez mannekes ge kent d'n dril toch ! ik ben Anna, en ik ben verslaafd ... ik zit meer dan twee uur per dag op tinternet ! ![]() next !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijn naam is Ice ... en ik ben verslaafd ...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ok dan, ..., Hij is Anna en hij is verslaafd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() denial denial !
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 21 november 2006 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Volgende bijeenkomst??? Waar en wanneer???
Er zullen toch PC's zijn met internet-aansluiting of toch tenminste één iemand met een laptop op WiFi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd dat men sommige activiteiten onder verslavend gaat brengen en anderen niet. Het is toch gewoonweg logisch dat men veel tijd stopt in dingen die men graag doet. Veel spelletjes spelen per dag en hupla je bent zogezegt verslaaft, evenlang op de fiets zitten per dag en je bent gewoon een fietser. Veel tv kijken en je bent verslaaft, veel met muziek bezig zijn en je hebt een leuke hobby...ik kan er echt niet bij waarom sommige dingen wel "kunnen" en anderen als negatief moeten bekeken worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe is helemaal verslaafd....
Ik denk dat je je verslaving kan afmeten aan de irritatie die je ondervindt als je wordt gebannen. Bij mij duurt die ongeveer drie dagen (waarbij ik constant terug ga kijken wat er ondertussen geschreven werd). Op verlof heb ik er gelukkig geen last van: zelfs het aangeboden internet in de hotellobby kan me niet verleiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ... nog een ontkenner ...
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 21 november 2006 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik het internet wel veel ja, maar ook zo mijn autosleutels, mijn rits of mijn toetsenbord.
En ik heb ooit al eens een broek met knoppen aangehad en dat ging zonder problemen. Verslaafd zou ik dat niet durven noemen. Maar allez, om u tevreden te stellen; help!! ik ben verslaafd aan internet!! Is er hier geen zelfhulpgroep? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "ik zit in een zelfhulpgroep"
"ahzo? waarom?" "ik ben verslaafd" "aja? waaraan?" "aan 't internet" "en erg verslaafd?" "serieus ja, ik moet elke dag naar die zelfhulpgroep of ik hou het niet uit" "waar is die zelfhulpgroep gevestigd?" "op internet" ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook voor jou is er hulp onderweg.......
Je mag hier huilen hoor...... Lucht zo lekker op.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb mijn pc van mijn kamer verhuisd naar de salon om sociaal contact te hebben als ik op de pc aan het tokkelen ben...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef maar toe dat het u gewoon om die tv in de salon te doen is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik weet niet wat de mensen vroeger deden als ze iets wilden weten of zich iets afvroegen. In dat opzicht wil ik het net echt niet meer missen. Neem nu de CL daarnet. Ik heb minimum 25 keer het net geraadpleegd tijdens Rijssel-Anderlecht. Hoe vaak werd A'lecht kampioen, waar was Broos trainer, waar was ie speler, wie staat eerste in de groepen, hoe vaak scoorde Van Nistelrooy, waar speelde Carew na Valencia...noem maar op, alle vragen die we stelden tijdens de voetbaldebatten vonden meteen een antwoord dankzij het net. Ook naast het voetbal wordt het net hier constant geraadpleegd-voornamelijk bij meniningsverschillen. Het moet een vreselijke tijd geweest zijn voor het er was, alleen herinner ik me die niet op die manier.
![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 november 2006 om 02:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Hehe, de date was na de wedstrijd.
![]() (ze belde me rond 23 uur en ze kon niet al te lang blijven omdat ze moet werken morgen. Vrijdag hebben we weer anderhalf uur samen. We gaan badmintonnen. ![]()
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Of ik zelf een internetverslaving heb? Neen. Ik kom hier alleen af en toe eens kijken, hoe andere de verslaafde uithangen. ![]() |
|
![]() |
![]() |