![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://youtu.be/h4ZyuULy9zs
Nominatie voor de beste song aller tijden en belangrijk in de strijd tegen de rassendiscriminatie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verkies wat meer verdraagzaamheid op straat, in de bus, of waar ook in de publieke sfeer, in plaats van een ode aan wat muziek in een virtuele wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://youtu.be/sZfw5kr_YmE rillingen en kiekenvel (maar Strange fruit is van een andere orde) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg nog steeds een beetje kiekenvel van "anarchy in the UK" van de "Sex Pistols".
Het meeste kiekenvel krijg ik van "Physical Graffititi" van "Led Zeppelin". Kippevel krijg ik ook van "Meddle" en "Animals" van "Pink Floyd". Een solo-orgasme krijg ik van "Who do you think we are" van "Deep Purple". Bij deze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Beste nummer ever?
Time van pink Floyd, gewoon, omdat het voor iedereen opgaat.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |