![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op de TV debatten zag ik de woordvoerders van de andere partijen die van het VB afwijzen...
terecht of ten onrechte... daar is hier in andere topics al heel veel over geschreven... maar hoe kunnen die van het VB bewijzen dat ze wel een "beleidspartij" kunnen zijn en de "afwijzers" voor schut zetten? heel eenvoudig... het ei van Colombus als het ware... 1) ze voeren hun oppositierol ten volle... 2) maar bij een parelementaire discussie over een bepaald onderwerp dat door het VB of een andere partij aangebracht is, stemmen zij positief en niet negatief... en wat is positief... zij schijnen te weten wat bij het volk leeft (dat beweren zij toch en niets zegt dat dit niet zo zou zijn)... dus ze gebruiken hun macht positief... en bij volgende of daaropvolgende verkiezingen is het dan misschien geen 22 �* 23 % maar over de 50 % en dan kunnen ze hun "kunde" ten volle ten toon spreiden... is deze ouwe knar nu helemaal zot geworden, hoor ik al zeggen... neen... het is maar een positief bedoelde bedenking... wars van alle vooroordelen... als die er al mochten geweest zijn... want enkel zotten en onnozelen veranderen nooit van mening...
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stemt het Blok dan normaal gezien de facto negatief op door andere partijen aangebrachte kwesties?
Het Blok zal nooit mogen bewijzen dat ze een beleidspartij zijn. Tot ze te groot zijn en men er niet meer omheen kan (al zie ik dat nog niet meteen gebeuren).
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verdenk de rechtse partijen als VLD en CD&V ervan, dat het niet is omdat ze ethisch van standpunt verschillen, dat ze niet mee willen regeren... Ethiek telt in rechtse kringen namelijk niet, alleen eigenbelang... en het is duidelijk dat een beleid met het blok zwaar zal afgestraft worden!
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een coalitie : met CD&V en VLD en Vlaams Blok, zo krijg je een rechtse regering, waarvoor de kiezers stemden.
Zo geraken we van het door de Vlamingen zo vervloekte migrantenstemrecht af; kunnen we de geldstroom naar Wallonië verminderen en herleiden tot normale proporties; kunnen we de lastenverlaging voor bedrijven doorvoeren; kunnen we de belastingen verminderen en de parafiscale druk echt verlagen; kunnen we een degelijk, correct en streng asielbeleid invoeren; kunnen we meer geld vrijmaken voor sociale woningen, ziekenzorg, ouderenzorg, gehandicapten... enz... enz... enz...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en nog veel van dat fraais.... ![]() ![]()