![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Gaan we nu nog eens NIET luisteren naar de kiezer? Verhofstadt werd afgestraft. En enige lijn krijgen in een bestuur van 25 landen in Europa is een geknipte job voor Dehaene. EVP-fractie mag dit niet uit handen geven. Europa moeten grote buffer worden tusen Amerika en het economisch sterk groeiende China!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden : Verhofstadt is een kanshebber. Mij stoort dat eerlijk gezegd niet. Europa is toch niets anders dan een groot circus zonder enige slagkracht. En tegelijk zijn wij verlost van Verhofstadt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Verhofstadt zou tenminste de kleinere landen een stem kunnen geven. Juncker heeft eigenlijk alleen precies hetzelfde gezegd als Verhofstadt: Liefst van al blijk ik premier.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Faillissementen van de dag (16/06/2004)
Aantal vandaag: 76 Een lijst met deze faillissementen is enkel beschikbaar voor onze leden. Het positieve beleid van Guynokio begint langzaam maar zeker vruchten af te werpen. Hoe zou het toch komen dat er zoveel verzuurden rondlopen? Ah, dus den Steve Veurniks zijn stelling is toch juist. Doordat we te veel hebben en benauwd zijn om het te verliezen verzuren we. Weer minimum 76 en families die verzzurd bij het blok gaan aankomen. Als de faillissementen zo blijven stijgen heeft het Blok bij de volgende verkiezingen, over drie maanden dus, 2 miljoen kiezers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
om over de vraag terug te beginnen. die luxemburger zou inderdaad niet geinteresseerd zijn. waarop martens zei dat verhofstadt 70-80% kans maakt. tenminste als de voorzitter niet uit de evpfamilie komt, want dan maakt dehaene weer grote kans. het lijkt hoe dan ook dat een vlaming grote kans heeft. maar blijkbaar is dat iets waar we niet trots op moeten zijn?
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verhofstadt naar europa, dat zou nefast zijn voor het imago van belgie in het buitenland.
Bij deze koester ik dan grote hoop op zijn benoeming ![]() Alhoewel, me zijn talent zie ik hem nog heel europa uiteen doen vallen ![]()
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Europa moet vooral met China samenwerken. De industrieën die in Europa vandaag verlieslatend zijn door te harde concurrentie, te hoge lonen, en een overdreven milieubeleid moeten er naar toe verhuizen om de welvaart van het Europees Kapitaal te kunnen blijven verzekeren die dit dan weer in jobs voor hoger opgeleiden kunnen investeren in Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deze namiddag gelezen op teletekst Nederlandse TV dat Blair, Berlusconi en Polen Verhofstadt niet zullen steunen voor EC Voorzitter. Verhofstadt zou ook vlug over en 't weer zonder dat journalisten het wisten naar Warschaw gevlogen zijn gisteren of eergisteren om daar een beetje te gaan slijmen. Hoewel ik gans die EU als een 25-koppig monster beschouw, gun ik Verhofstadt die vetbetaalde job niet. Hij heeft hier in ons eigen apeland teveel met onze voeten gespeeld en ons teveel voorgelogen.
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Eigenlijk schandalig hoe de comissievoorzitter wordt gekozen. In plaats van een transparante verkiezing met officiële kanidaten, heb je nu politiek op zijn Belgisch. Wie weet welke figuur als compromis uit de bus zal komen. En meestal is zo'n compromis niet echt het beste voor Europa (kijk naar Prodi of Santer).
Persoonlijk lijkt Verhofstad mij niet de ideale figuur om een sterke voorzitter te worden en ik hoop toch voor de EU dat ze een beter alternatief hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() In ter zake gisteren
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Verkiezingen is dan meestal de populairste kop kiezen, de commissie is al zo niet transparant. Belangerijk is dat er een bekwame voorzitter is. zoals in de andere threads: dit is europese materie, niet binnenland, verhuizen dezen inboedel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()