![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Regionale middagkrant het Rotterdams Dagblad van vandaag vrijdag 04 juni 2004.
Aangezien het een groot artikel was neem ik alleen het eerste stukje uit dit artikel over. `Grijze Wolven vergelijkbaar met LPF` Rotterdam- De drie Turkse organisaties waarvan Leefbaar Rotterdam vindt dat de (deel)gemeente de subsidie aan hen moet stopzetten, ontkennen banden te hebben met de extreem-rechtse Grijze Wolven. Woordvoerder Anton Kaya van Mimar Sinan in Delfshaven komt er wel rond voor uit dat zijn vereniging sympathiseert met het ultra-nationalistische gedachtegoed van de aanhangers van de Turkse partij MHP. "Maar", verklaart Kaya, "daar doen we niets mee. We hebben geen band met de Grijze Wolven. En wat dan nog als dat zo was. Het is een doodnormale partij, waarvan de aanhangers opkomen voor hun land. Je hebt hier in Nederland toch ook de LPF? Laten we niet geheimzinnig doen. Ons referentiekader is bekend; we zijn als Mimar Sinan gewoon met politieke organisaties in gesprek. Het is abnormaal om de Grijze Wolven te linken met terreuraanslagen. In Turkije zijn ze gevestigd in Istanboel. Daar zijn verschillende geloven gevestigd. Als ze geweldadig zouden zijn, konden ze daar wel hun gang gaan, dacht ik zo. Dat doen ze dus niet" .................................................. ........ AIVD Het doen en laten van de Grijze Wolven in Nederland wordt in de gaten gehouden door de AIVD, omdat zij worden verdacht van terreur- en maffiapraktijken in binnen- en buitenland. De laatste jaren zou de organistatie geen tot weinig activiteiten hebben georganiseerd, maar dat komt vooral door een gebrek aan geld, aldus de AIVD in zijn jaarverslag van 2003. Aanleiding voor de wens van Leefbaar Rotterdam om de subsidie aan de drie Turkse organisatie stop te zetten, is het boek `Grijze Wolven, een zoektocht naar extreem-rechts´ van S. Braam en M. Ulger (1997). Daarin worden worden naast Mimar Sinan ook Vereniging Versaar (Feijenoord, Putsebocht) en Versum (Noord, 3e Pijnackerstraat) in verband gebracht met de Grijze Wolven. Ben Patriot: In het Rotterdams Dagblad van gisteren stond dat Leefbaar Rotterdam-raadslid Viktor Reijkersz vindt dat het college van VVD-CDA en Leefbaar Rotterdam `de zaak nader onderzoeken` en `desnoods contact opnemen´ met de auteurs van het boek. Het artikel van vandaag staan wel een aantal idiote opmerkingen zeg van die Turken: Het is een doodnormale partij, waarvan de aanhangers opkomen voor hun land. Je hebt hier in Nederland toch ook de LPF? MHP een doodnormale partij whahahahahahaha.........!! die opkomen voor hun land, pfffffff dat is dan uiteraard Turkije en GEEN Nederland!! (Over integratie gesproken, me dunkt) En dat wordt dan wel door de NL overheid geaccepteerd, wel heel erg vreemd dat diezelfde overheid NLers (dus eigen onderdanen/ingezetenen) die een eigen initiatief/partij, beweging, stichting of organisatie organiseren en daarmee willen opkomen voor hun land NIET accepteren!! De geschiedenis van de voormalig Centrum Democraten van drs. Hans Janmaat, Nederlands Blok van Wim Vreeswijk, C.P. ´86, Koekoek, DS´70 en de persoon Pim Fortuyn etc. is nagenoeg bekend. "Toevallig" bestaan ze allemaal niet meer! En de huidige LPF vergelijken met de Grijze Wolven is veelste veel eer voor de Linkse Populistische Fascisten (LPF), want die komen helemaal niet zo dapper als oppositiepartij uit de verf als verdedigers van land en volk. Een echte strijdpartij of oppositiepartij kun je het niet noemen, geef me anders eens een bewijs daarvoor!!! Over het "tolerante" Turkije zeggen die Turken in het artikel van vandaag: Daar zijn verschillende geloven gevestigd. Als ze geweldadig zouden zijn, konden ze daar wel hun gang gaan, dacht ik zo. Dat doen ze dus niet" Hoogstwaarschijnlijk zijn die Turken dan een "beetje" vergeetachtig. De bloeddorstige Turkse zonen van Allah hebben nog niet zolang geleden allesvernietigende aanslagen gepleegd tegen een aantal synagogen, dacht ik met tientallen doden, vele gewonden en een enorme ravage!! De islamitische intolerantie en racisme tegen niet-moslims gaat daar in Turkije dus wel degelijk z´n gang!! Ondertussen worden op diverse plaatsen in NL rustig nieuwe haattempels (moskeeën) opgericht, gaan de islamitische haatpredikers gewoon hun gang, alsof het hun een ware lust is en wordt natuurlijk geen enkele subsidie richting de portemonnee van Allah stopgezet. NLers het is twee voor twaalf, dus hoogtijd om wakker te worden!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen persoonlijke beledigingen aan andere forumgebruikers
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vermeldingswaardig is dat Turks nationalisten totaal niet pro-islam zijn. Turkije is een seculiere staat. Maar de Grijze Wolven zijn wel bekend vanwege hun agressie tegen linkse Turken. ((Rafje, pro-islam zijn betekent alleen in West-Europa links zijn, niet in Turkije. Plaats je zelf in Turkije. Daar kunnen we dan uiterst-rechts noemen
![]() ![]() ![]() Maar "op komen voor je land" doe je in Nederland dus voor Nederland en dus niet voor Turkije ! ("over integratie gesproken" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig voor de Blokbashers, want in Nederland bestaat er nu eenmaal geen Vlaams Blok. Nochtans bestaan er ongeveer dezelfde problemen met integratie. Rara hoe zou dat nu komen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och... en ik gewoon maar denken dat ze in de ons omringende landen wel eens met dezelfde problemen zouden kunnen worstelen als in dit racistische Vlaanderen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Jaja, het zijn die verdomde 'racisten'! En of het nu in België of Nederland is, de 'racisten' zijn ALTIJD, toevallig, diegenen die er andere gedachten op na DURVEN houden dan Zijn Alwetendheid de Illustere Raf!
![]() Trouwens: de berichten uit Nederland zijn zeer interessant, omdat zij de toekomst laten zien van België. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus iemand die tegen de islam is is een racist. GEEN PERSOONLIJKE BELEDIGINGEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dorus is een heel ander verhaal...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar ik zou toch maar eens je grote bek houden met mensen die tegen de islam zijn voor racisten uit te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb hier tegen uiteraard geprotesteerd en gezegd dat ik het ook niet neem. Ik gaf alleen maar een toepasselijke reactie op iemand die Ben Patriot (wegens kritiek op de islam, is een ideologie) een racist noemt. Daarvan akte. De blauwe knop maar ingedrukt wegens het ongepast gedrag van de betreffende moderator ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga dan uw onzin op een Nederlands forum verkopen als u zich niet aan de regels kan houden. Mss dat ze daar toleranter zijn..... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wil jij wel voor racist uitgemaakt worden ? |
|
![]() |
![]() |