![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het proces van Elisabeth Sabaditsch-Wolff kan via Live-Blogging worden gevolgd.
Bron: http://gatesofvienna.blogspot.com/20...elisabeth.html Net als het proces van Geert Wilders is het proces tegen Elisabeth Sabaditsch-Wolff aanstaande dinsdag een historische mijlpaal in het verzet tegen de islamisering van Europa. Maar het wordt een grafsteen voor de Europese burgerlijke vrijheden als Elisabeth wordt veroordeeld. De eerste hoorzitting in de zaak van Elisabeth vindt plaats in de Weense rechtbank op 23 november aanstaande, vanaf 09:00 CET (03:00 EST). In samenwerking met Europe News, Tundra Tabloids en de Save Free Speech website zal www.gatesofvienna.blogspot.com deze gebeurtenis dinsdagochtend vanaf het eerste moment live-bloggen. Het doel van het rapportageteam is om precies te ontrafelen welk strafbaar feit Elisabeth ten laste is gelegd. Verwacht wordt dat alle audio-opnames van FPÖ*-bijeenkomsten in de rechtszaal worden afgespeeld, waardoor de officier van justitie gedetailleerd kan uitleggen wat er op basis van de religieuze islamitische leer niet gezegd mag worden en waarom niet. Van de verdediging wordt verwacht dat zij de juistheid en de betrouwbaarheid van wat er is gezegd benadrukt, waardoor de kernvraag van het probleem wordt blootgelegd: "Is het onwettig om de waarheid over de islam te zeggen?" Het live-bloggen zal verslag doen van de kernvragen die dinsdag aan de orde komen en die zeer gedetailleerd en breedvoerig kunnen zijn. Aan het eind van de dag zal een becommentarieerd verslag van de hoogtepunten worden gepubliceerd op één of meer van de deelnemende sites. Blijf aanstaande dinsdag alert en bekijk de live-blogging-pagina’s op Tundra Tabloids en de ESW defense site http://www.amsterdampost.nl/het-proc...orden-gevolgd/ ---------------------------------------------------------------------- Raar genoeg heb ik enige rapportage over deze zaak gemist in enig Vlaams dagblad; Even ter informatie een videogesprek met de beschuldigde over de uitlatingen die haar ten laste worden gelegd: ![]() http://www.youtube.com/watch?v=x3oe8...layer_embedded http://www.youtube.com/watch?v=grKhL...layer_embedded
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2010 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg eens wat ze gezegd heeft? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2010 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie het verloop van het proces HIER Als je de video's bekijkt dan zie je exact wat ze gezegd heeft (o.a. dat Mohammed een zesjarig kind huwde op zijn 50ste en het kind op haar 9de penetreerde). Daarom de vraag: is het strafbaar om de waarheid over islam te vertellen. Niks te maken met blasfemie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ze is aangeklaagd voor o.a. de uitspraak "Islam is shit".
De uitspraak "Islam is shit" viel in een debat of je wel of niet strafbaar bent als je "Islam is shit" zegt. Dus is de kwestie: is het illegaal of strafbaar om over de legaliteit van de uitspraak "Islam is shit" te debatteren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou dit strafbaar zijn ? Moet perfect kunnen, of mag de waarheid al niet meer gezegd worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom is het proces zo belangrijk. Dat van Wilders trouwens ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Linkse landverraders zijn weer sterk bezig. Mensen vervolgen die de realiteit durven zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard overbodig. Maar dan moeten ze hun aanklachten intrekken en dat zijn ze blijkbaar niet van plan (hun advokaat Spong kruipt echter al onder tafel van plaatsvervangende schaamte).
Als het proces toch doorgaat is de uitkomst zeer belangrijk. Wilders wint namelijk altijd: als hij niet mag zeggen wat in de koran staat.... mag die koran dan nog worden gepubliceerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het openbaar ministerie wil niets eisen. Dat zegt al voldoende. Wie gaat dat grapje betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de geinteresseerden:
Elisabeth Sabaditsch-Wolff: Standing Against the New Totalitarianism de linkiewinkies kunnen zich gewoon verder langzaam laten gaarkoken. HIER het uitgeschreven speech)gedeelte van deze conferentie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 november 2010 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Twee dagen geleden is Kaderbesluit racisme en vreemdelingenhaat in werking getreden. Volgens dit kaderbesluit wordt godslastering met ingang van zondag 28 november 2010 gelijkgesteld aan racisme, en moeten racisme en xenofobie door de lidstaten van de Europese Unie strafbaar gesteld worden. - Tezamen met Resolutie 1743 van de Raad van Europa -waarin wordt opgeroepen om in samenwerking met de Organisatie van de islamitische Conferentie (OIC) kritiek op de islam in Europa te bestrijden en aangedrongen wordt de niet-moslim bevolking van Europa te onderwerpen aan “levenslang voordurende educatie” over de islam. - Tezamen met de ondertekening van het zogenaamd "Aanvullend Protocol" dat de strafrechtelijke aanpak van racisme en vreemdelingenhaat via computersystemen regelt en het mogelijk maakt "verdachten" uit te leveren aan staten waar geen uitleveringsverdrag mee is afgesloten. - En tezamen met de European Gendarmerie Force (ik heb aan die zoveelste ondemocratisch tot stand gekomen EU-smeerlapperij in het verleden al eens een bericht gewijd) die in de toespraak van Elisabeth Sabaditsch-Wolff ook genoemd wordt, en ingezet kan worden om "dissidenten" op te pakken, is een totalitaire EUSSR aka EUrabia alweer een stapje dichterbij gekomen. Met de hartelijke dank aan al degenen (Europese elites, multiculutopisten, linkse gekken, rechtse kapitalisten, zelfislamiseerders en dhimmies, journalisten die nagelaten hebben deze zaken onder het publiek te brengen, et al) die dit mede mogelijk gemaakt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Aanvullend op mijn vorige bericht:
Ik vind allah een smerig varken, mohammed een gore pedofiel, de koran een haatgeschrift en de islam een mensonterende ideologie. Voorts vind ik jezus een slappe teringhippie, maria een goeiekope del die zich door de eerste de beste timmerman met een kind heeft laten voldouwen en veeg ik verder mijn reet met de bijbel en het hele gggristendom af. Tevens ben ik van mening dat jahweh een kwaadaardige clown is en de tora en tenach net zo'n smerige boeken als de koran en bijbel en kan het jodendom ook de pot op. Ook vind ik de heilige geschriften van het hindoegeloof voze bagger en het bijhorende kastesyteem apartheid avant la lettre. Enzovoorts, enzocetera En nu ga ik wachten tot iemand me aan komt klagen en voor het gerecht slepen vanwege godslastering die, wodanbetere, gelijkgesteld is aan onversneden racisme en xenofobie. CGKR, zelfbenoemde Stasi's, ellenlangetenendragers, rodedriehoekjesklikkers, geheime diensten, EUrabianen en wat al dies meer zij: DOE UW BEST ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik spaar mn speeksel wel over jezus, Maria en de ggggristenen, want ik ben er van overtuigd dat dat onding niet verzonnen werd om de ggggristenen te plezieren, we weten allemaal voor welke beschermde soort dit uit de mouw werd geschud, vandaar; ISLAM IST SCHEIßE!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch wel opmerkelijk dat géén van de wereldverbeteraars hier enige commentaar op heeft?
Beseft iemand als Filo dat het vanaf verleden zondag gedaan is met het beschimpen en bekritiseren van de Heilige Katholieke Kerk? Wéét Suqar7loe ondertussen al dat Jezus weldegelijk GOD is en enige commentaar daarop of een demovering naar tweederangsprofeetje ondertussen STRAFBAAR is gesteld? Begrijpen ze wel wat deze dingen inhouden? Ik mag toch aannemen dat oppergod Zeus ook onder de Hoge bescherming van de Europese Raad valt (Griekenland indachtig), of zou enkel Jupiter tot de beschermde minderheden behoren? By Jove!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En verder is het natuurlijk goed voor de volledige werkgelegenheid omdat dan, net zoals in de voormalige DDR en nog steeds in Noord-Korea, de ene helft van de bevolking de andere helft in de gaten houdt en bewaakt. "Elluk nadeel hep se foordeel", om de grote filosoof Johan Cruyff maar weer eens te citeren. Citaat:
Maar bepaalde gggristenen zien zoiets ook wel zitten hoor. In Nederland zijn Feldwebel Ernst Hirsch-Ballin van het CDA en zijn collega Verhagen, óók CDA, de aanjagers achter de goedkeuring hiervan geweest. Dezelfde Hirsch-Ballin als degene die Gregorius Nekschot op liet pakken ja, en dezelfde Hirsch-Ballin die een hele dikke ongure vinger in de pap heeft gehad bij de vervolging van Geert Wilders. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooops inderdaad, 'k heb de feldwebel helemaal vergeten, my bad!
Misschien kan de grote feldwebel al eens beginnen 'het rottend kadaver' (ataturk citerend) aan te klagen omwille van hun 'godslastering'. hierboven beschreven door circe--->jezus = NIET god, of de zoon van... Stratego ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen een nieuwe godsdienst begin en Elvis Presley tot mijn god uitroep, dan mag er nooit geen verkeerd woord meer over den Elvis (moge hij veel vreten in zijn hemel) gezegd worden? Absurd! En wat houdt die levenslange educatie over de islam in? De islam an sich interesseert mij nul, niks, nada. Het enige wat mij bezighoudt zijn de extremistische uitwassen van de islam en sommige moslims hier die zich aan die extremen spiegelen en zich daardoor onmogelijk maken in onze samenleving. Ik moet zeggen, als ik dit lees, dan ben ik verbijsterd, ik snap het niet ... ![]() Ik ben één van degenen die van die Elisabeth enz nog nooit gehoord hebben, ik herinner me dat haar naam in een andere thread ergens gevallen is, verder is ze voor mij onbekend. Inderdaad, een mooi staaltje van de volledigheid van de nieuwsberichten die wij voorgeschoteld krijgen. Een kwartier over een voetbaltrainer die ontslagen wordt ... geen woord over het feit dat onze vrije meningsuiting misschien binnenkort aan diggelen ligt ... Nogmaals, ik snap het niet ...
![]() |