![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wanneer is de mens beginnen mens te worden?
Antw: kort nadat of op het ogenblik waarop hij in staat werd complexe gedachten te ontwikkele en te uiten. Maar vrijwel iedereeen koesters en uit verkeerde complexe gedachten. (hoe complexer hoe meer kans dat ze verkeerd zijn) Dus vrijwel iedereen is gek. En wie niet gek is, die is idioot. Want idioot zijn, dat is namelijk de prijs die je moet betalen om géén complexe gedachten te koesteren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Elk verstandelijk inzicht brengt onrust
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak er een poll van. Is Eno gek : * Ja * Nee * Napoleon/Jezus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moeite niet om er een poll van te maken. Koester maar verder je idiote gedachten of je wordt nog gek... PS: Vergeet niet van je genitals to yourselve te houden... Laatst gewijzigd door eno2 : 14 mei 2010 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Tuurlijk da we allemaal gestoord zijn ! Da's helemaal de vraag niet ! De vraag is : prettig ?
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook wel onvindbare "dark humor" genoemd. Niks mis met mijn genitalia. Wil je ze zien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() joepie ik ben Atheïst, in tegenstelling tot wat sommigen denken is Atheïsme:
afwezigheid van religie / geloof in onzichtbare figuren Dat verlaagt mijn gek-zijn-gehalte al aanzienlijk tegenover de mede-forummers.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 14 mei 2010 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik zit in tweestrijd, ben ik nu Agnost of Atheist.
Ik maak een nieuwe : Agneist. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik ben de enige normale mens op de wereld heb ik al willen merken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb er idd nog nooit een ontmoet...
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Agnosten denken dat Goden misschien zouden verzonnen kunnen zijn, maar zijn niet zeker.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 14 mei 2010 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel dat je voorbij een braambos loopt. En dat braambos begint ineens te branden en zegt "Ik ben de alfa en omega,..." Wat doe je dan? Ga je naar luidsprekers en brandversnellers zoeken? Dan ben je een agnost. Haal je je schouders op en loop je gewoon door? Dan ben je een atheist. Val je op je knieen, dan ben je een idioot euh religieus. Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 mei 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ga je naar luidsprekers en brandversnellers zoeken? Dan ben je een atheist. Haal je je schouders op en loop je gewoon door? Dan ben je een agnost. Val je op je knieen, dan ben je een idioot euh religieus.
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De agnost weet nog niet of god wel of niet bestaat en vindt dat er niet genoeg bewijzen zijn om dat te kunnen besluiten. Die gaat zeker zoeken, want zou eindelijk wel eens een beslissing kunnen nemen. Voor de atheist is het een uitgemaakte zaak. Hij weet gewoon dat er met zijn voeten wordt gespeeld. Nog niet geloven: blz 98 van "Plato and a Platypus Walk into a bar..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Woord: gek (Bijvoeglijk naamwoord) Synoniem van gek: achterlijk Synoniem van gek: achterlijke Synoniem van gek: bespottelijk Synoniem van gek: debi Synoniem van gek: ding Synoniem van gek: dolleman Synoniem van gek: druiloor Synoniem van gek: dwaas Synoniem van gek: eigenaardig Synoniem van gek: flapdrol Synoniem van gek: geestesziek Synoniem van gek: geesteszieke Synoniem van gek: geflipt Synoniem van gek: geschift Synoniem van gek: geschifte Synoniem van gek: gestoord Synoniem van gek: gestoorde Synoniem van gek: hansworst Synoniem van gek: ibbel Synoniem van gek: idioot Synoniem van gek: idioterig Synoniem van gek: imbeciel Synoniem van gek: krankjorum Synoniem van gek: krankzinnig Synoniem van gek: krankzinnige Synoniem van gek: kwast Synoniem van gek: kwibus Synoniem van gek: lijp Synoniem van gek: maf Synoniem van gek: mafkees Synoniem van gek: mafket Synoniem van gek: mafkikker Synoniem van gek: mal Synoniem van gek: mallerd Synoniem van gek: malloot Synoniem van gek: maniak Synoniem van gek: mesjogge Synoniem van gek: nar Synoniem van gek: pias Synoniem van gek: raar Synoniem van gek: stupide Synoniem van gek: tureluurs Synoniem van gek: typisch Synoniem van gek: vreemd Synoniem van gek: vreemdsoortig Synoniem van gek: waanzinnig Synoniem van gek: waanzinnige Synoniem van gek: wonderlijk Synoniem van gek: zot Synoniem van gek: zottin Synoniem van gek: zwakzinnige |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Apathetic agnosticism (also called pragmatic agnosticism) is the view that thousands of years of debate has neither proven, nor dis-proven, the existence of one or more deities (gods). This view concludes that even if one or more deities exist, they do not appear to be concerned about the fate of humans. Therefore, their existence has little impact on personal human affairs and should be of little theological interest. Dat vat mijn houding eigenlijk perfect samen. Wat velen hier atheïsme noemen is eigenlijk antitheïsme, nl. de overtuiging of het geloof dat er geen god(en) bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |