![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Verdraagzaam Vlaanderen laat zich van zijn beste kant zien!
of zou het een vroege april grap zijn? Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 24 december 2011 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Neen, deze valkuil is te slecht gecamoufleerd...
Benieuwd of er toch een rund in gaat vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we nu meespelen (ge snapt het en ge vindt het plezant) of bleiten (ge snapt het niet en ge vindt het niet plezant) ?
Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Moest hij met de penis bloot kerstman spelen? 3. Moest hij met de penis bloot kerstman spelen? 4. Moest hij met de penis bloot kerstman spelen? 5. Moest hij met de penis bloot kerstman spelen? 6. Moest hij met de penis bloot kerstman spelen? 7. Een collega van mij heeft zich onlangs laten opereren aan zijn geval. Hij kreeg het vel niet meer over de eikel. Dit is een routine-operatie, hij ziet er vanonder misschien uit als een moslim maar is dat helemaal niet. Sta met toe dat ik twijfel aan dit verhaal.
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() We hebben één rund dat aan de rand van de valkuil twijfelt...
"Lid van de Partijraad van Vlaanderens grootste Partij". Ik denk dat ik me vanavond maar als Rudolf ga verkleden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me getuigen van geloofwaardigheid en eerlijkheid om aan te geven wat en waarom je je eerste post gewijzigd hebt. Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() http://de.rechtzetting.be ... soms leuk om lezen maar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe vooral wat je niet laten kunt. Volgens mij moet u zich helemaal niet verkleden, niemand zal het verschil merken.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's geen broodje aap maar broodje complete zoo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet bij mij. En ik heb zelfs een ondersectie "flauwe humor".
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees op De Rechtzetting ook vooral de reacties op het bericht dat Schauvlieghe nu ook het aantal beats per minute wil beperken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou hij niet veeleer eruit gezet zijn omdat hij zogezegd "moslim" is? Overigens, de betrokken vereniging die hem inhuurde geeft ook blijk van een buitengewoon vermogen om domme praat te verkopen. Sedert wanneer zou een christen niet besneden mogen zijn? Je hebt toch ook mannen die besneden zijn om medische redenen? Overigens het zogenaamde "slachtoffer" getuigt nu ook niet van een erg grote geestelijke stabiliteit. Zich laten besnijden omdat hij een "crush"(sic) had op een moslim! Wat een slijmerige zever!
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 24 december 2011 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |