![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Kritiek tegenover NVA of Bart De Wever wordt door onze vrienden van de NVA blijkbaar slecht verteerd...
Volgende voorbeelden bevatten gegevens van intimidatie, gescheld en zelfs doodsbedreigingen aan het adres aan degene die het aandurft kritiek te leveren op het NVA discours of op onze olijke Flamingant zelve... http://www.diver-city.be/2011/01/bar...jd-gelijk.html http://www.humo.be/humo-archief/3307...n-va-achterban In een reactie van Bart De Wever stelde die dat hij begrip had voor de "frustraties van de achterban" en deze acties door NVA-adepten dus impliciet goedkeurde... Wat vinden jullie van deze reacties van NVA leden?
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 17 december 2011 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Dacht al dat het over Congolezen met een Vlaams leeuwke zou gaan...
![]() En die zee van mails, is dat nu al bewezen dat het om N-VA militanten gaat of is het nog steeds geloven wat ze zeggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haatmail wordt door de partij zelfs veroordeeld omdat dit in feite antireklame is voor de partij. Ik denk trouwens dat haatmails verstuurd worden door mensen van allerlei partij signatuur. BDW krijgt trouwens ook doodsbedreigingen maar dat mag van u dan wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Hoe bedoel je?
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is zo ver gekomen met de alomtegenwoordige dominantie van links dat elke kritiek op hun leugens nu als haatmail wordt gezien.
Vroeger konden ze elke kritiek op het linkse krapuul veilig wegstoppen achter een totaal mediamonopolie annex cordon sanitair. Oeps...dit bericht van mij is hoogstwaarschijnlijk ook haatmail volgens uw extreem linkse bronnen... Als VB sympathisant zeg ik het volgende aan de linkies...uw rijk is uit...u zal, dank zij de NVA, met kritiek moeten leren leven...i love it.... ![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Er heeft een artikel van in humo gestaan waar ze de mensen die zo'n mails verstuurd hadden ondervraagd hadden. Men wilde weten of dit georchestreerd was door N-VA zelf. Dat heeft men niet kunnen bewijzen, wat wel opviel is de geweldige intelligentie van degenen die zo'n mails sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die haatmail moet ook niet ontkend worden he. Die is er wel degelijk en die is storend eender van wie die komt en eender naar wie die gestuurd wordt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 17 december 2011 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon, of het dan wel allemaal zo echt is.
Men zou dan op z'n minst proberen klacht in te dienen of zo en dus met het nodige bewijsmateriaal naar de politie stappen. Mails zijn trouwens niet zo anoniem hé... Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wie leest er nu zo'n onnozel blad als Humo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Niet mee eens... Ik kan me niet herinneren dat CD&V stemmers(om maar een partij te noemen) ooit op dergelijke manier reageerde na kritiek op hun partij.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 17 december 2011 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stel zo geen moeilijke vragen aan de blokkers Tom.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik. En ik weet dat het rood getind is. so what. Ik kan zelf ook nadenken. Artikels van de villa van onze oude minister van defensie Delcroix zijn niet minder waar omdat het van humo komt.
Heeft u een volwaardig alternatief voor humo ? Knack lees ik ook, dus dat telt niet ![]() Humo heeft een heel overzichtelijk programma overzicht. Maar dat is off topic. |
![]() |
![]() |