![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hadden we in België maar politici die de moed hebben om een beetje kritiek te geven op het niet-democratisch verkozen bureaucratisch apparaat vol hangmat politici die geleid worden door de niet-democratisch verkozen president Herman Van Rompuy (of Sarkozy, Merkel). Eerst de 'Keltische tijger' van de ondergang redden, nu miljarden euro's pompen in Griekenland, dan volgt Italië.
Laat ons hier een poll houden en ik ben er zeker van dat meer dan de helft van de Belgen sceptisch staat tov Europa.
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben voor meer samenwerking maar niet op de ondemocratische manier zoals het nu gaat.
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is her in de VS zoveel anders? Is Obama een democratisch verkozen president volgens u? cameron is trouwens als een vent die naar een swingers party kwam zonder vrouw en dan verwonderd is dat hij terug naar huis wordt gestuurd. wat ben je met zo'n mensen? enkel en alleen om de bankiers van de city ter wille te zijn heeft hij de toekomst van het UK als lid van de EU nu in vraag gesteld. Een 2de neville chamberlain als je 't mij vraagt. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 17 december 2011 om 11:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Oef, gelukkig is er nog iemand die de speculanten berschermt. Laten we allen hulde brengen aan de speculanten die nu alle Europese Unie landen in het vizier hebben en ons allen in de armoede gaan storten.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
spitsroeden te laten lopen , hem met veren en pek in te smeren, en hem dan zo naar Engeland te op te sturen in een dwangbuis waar ze er daar isolationistische vleesballetjes voor eilanders kunnen van draaien. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2011 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is de Engelsen hun goed recht om niet mee te doen.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is onder andere dankzij de grootheidswaanzin van veel pro Europese politici dat we nu serieus in de shit zitten. Er worden miljarden euro's in bodemloze putten gestort.
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed begonnen in de jaren 1957 anno 2011 een ramp.
Bulgarije, Cyprus, Roemenië .. ![]()
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 17 december 2011 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Onder andere.
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Democratisch verkozen... Zoals onze Vlaamse regeringsleiders? Wie gaan zij 'kiezen' om ONS te vertegenwoordigen op Europees niveau? Alle gekheid op een stokje; dat heeft nougatbollen met democratie te maken... De toekomst van het UK als lid van de EU heeft hij idd in vraag gesteld, maar niet om die reden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Daar hebben die zgn. 'speculanten' nu eens niets mee te maken! Dit is in de eerste plaats een kredietcrisis, een crisis die komt omdat we jaaarenlang op veel te grote voet hebben geleefd, omdat we hele instituties hebben die 0,0 bijdragen aan de economie! Omdat we een vorstenhuis hebben dat alleen maar meer en meer geld blijft graaien bij de bevolking, om nog te zwijgen van de communautaire problemen!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Die lemmingen zijn het gewoon om voor hun leven te vechten, and they will prevail! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |