![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zal call of duty 1 (één) online spelen. Met hapjes en champagne in de aanslag natuurlijk.
In 2013 wordt de moeder van de COD reeks immers 10 jaar oud. Wat gaan jullie doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Eerst winterbbq met de maten en dan op de baan voor feest om te eindigen met ontbijt in een lokale café
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Den bbq staat buiten ja. Maar meeste eten zal binnen zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het eerst sinds jaaaaaaaaren alleen met venteke thuis. Glaasje sjampang, hapje, muziekske......gezellig tot 23u met z'n tweetjes. Dan komt zoon ons ophalen om mee te gaan vuurwerk afsteken in de club waarvan hij lid is. Ik hou m'n hartje vast, tussen al dat jong geweld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gourmetstel op tafel en bakt zelf olle vreet...
Verder zullen er wat gezelschapsspellekes op tafel komen en tegen den twaalve gaan we al naargelang het weer naar 't vuurwerk. Vrij traditioneel zeker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Eten en Studeren.
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ga nu starten: ritje naar de dochter; hopen pakjes uitdelen en openen voor kinderen en kleinkinderen (en ik krijg er zelf ook nog één, niemand zegt wat, maar ik denk dat het condooms zijn met aardbeiensmaak; ik zal die dan lekker opeten).
Dan komen de hapjes met de cava, want wij steunen Catalonië. En zodra ik begin moppen te tappen, gaat men aan tafel; uit medelijden met mij en ook met zichzelf, want ik ken eigenlijk maar drie moppen: één saaie, één vieze en één goede. En dan wordt er doorgebabbeld met een hapje en een drankje, tot de kleinste in zijn bed moet, de éne na de andere dan, nog van wat vuurwerk genieten en dan zelf beddeken dek in. Nu moet ik er dringend van door. Allemaal een gelukkig nieuwjaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst winterbbq (iedereen zit droog onder het terras en de bbq staat in de garage in de tuin) met vuurkorven en fakkels en al wat er bijhoort.
Na 12u trekken we de straat op, buurman steekt vuurwerk af, ik heb een grote pot ghluwein klaarstaan (recept Jeroen Meus), andere buurman heeft een collectie jenevers,... En daarna nog een spelleke Kolonisten van Katan of een rondje poker ofzo. En vooral; tussendoor vreten en zuipen!! Beste wensen alvast!!
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Zuipen en nog een paar dingen naar het schijnt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuipen
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Schoonfamilie uit Uruguay is op bezoek. Fondue eten, dan naar Hindu Nights in de Vooruit.
En niemand is BOB want het is allemaal tevoet van mijn huis tot de Vooruit. Maar 300m ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 31 december 2012 om 16:25. |
![]() |
![]() |