![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6.000 handtekeningen tegen ontheiliging Sint-Katelijnekerk
http://www.brusselnieuws.be/artikel/...-katelijnekerk Citaat:
Citaat:
Verder , men ligy te kakke opde kerk (o.a. pedozaken , sex) , oook traptmen nie meeer inde kerkvrhaaltjes (zoals vroegre) , en nuplots zoumen deze kerkjen wille redden !! Ikvind idee aaangaande markt , prima !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() heilig ? wie is heilig ??
ben ooit binnengeweest in de oude kapel te ostende en ja dat heeft een serene sfeer, de uitgerukte sacristie wijst erop dat alle aktiviteit gestopt is, wat blift is een goede plek voor bezinning |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voor mijn part goed. Zo lang ze er maar geen moskee van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Als het in Antwerpen zou zijn, dan zou multicultischepen Philip Heylen en zijn sossenvriendjes er inderdaad een moskee van maken. Dan nog liever een overdekte markt of voor mijn part een megabordeel.
|
![]() |
![]() |