![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Spiritueel goeroe helpt virtueel
Spigoer Eno2 wil geïnteresseerden, leerlingen en volgelingen hier virtueel helpen bij bewezen en volgehouden echte motivering. Spirituele meester-collega's moeten zich niet onthouden, maar ook mijn taak niet lastiger maken. Liever eigen draden openen dan of in hun eigen, al bestaande draden blijven spiritueel baasje spelen..Ik heb ze immers niets meer bijte leren ![]() ![]() ![]() Speelvogels en detractoren (=>Archaic To speak ill of; belittle.) tracht ik op andere manieren gelukkig te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb mijn nieuwe groene kaart van mijn auto ergens gelegd maar ik weet niet meer waar. Kan jij me helpen de waarheid te vinden omtrent de huidige plek van mijn groene kaart in de wereld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet niet antwoorden hoor. Ge kunt beter een black out hebben over de plaats waar jouw auto staat in de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() What is love?
Baby don't hurt me...don't hurt me...no more ![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 3 januari 2012 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Love staat in 't Engels woordenboek en ook in veel liedjesteksten ivm praktische toepassingen
Zie ook onder: Baby Laatst gewijzigd door eno2 : 3 januari 2012 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Inschrijvingsbewijs is de roze kaart, en de grijze is het conformiteitsattest. Promoot gij nu onwetendheid als remedie ? Precies een echte kerk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat kerkgangers niet rijden Laatst gewijzigd door eno2 : 4 januari 2012 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |