![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een bekendheid naakt gespot wordt komt dat steevast in de boekskes.
Heb dat ook eens geprobeerd. En ja hoor, ik kwam ook in een boekske. Eentje van 2 passerende flikken... Wat jullie? Mislukken bij jullie ook dingen waar bekendheden wel mee wegkomen?
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben in ieder geval nog nooit naakt in een boekje terechtgekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Op een schapenvacht ... in het fotoboek van mijn jeugd....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Als filmsterren zomaar de straat oversteken wordt het verkeer gestopt, en als het is om weg te lopen van paparazzi worden de paparazzi aangepakt.
Als ik dat doe komt er een flik in burger mij opschrijven omdat het rood was en ik stekeblind, onverantwoordelijk, en duidelijk geen filmster bent. Hij rekende mijn kort optreden in de achtergrond van een live-verslag in de Wetstraat van 4 jaar geleden niet mee (ik was de sympathieke kerel in een astra die 2 seconden lang heel duidelijk in beeld was en tegen eerste impressies in aan mijn neus aan het krabben was, niks anders). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Was het toen al 19u journaal?
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 19 september 2012 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ooit eens in de schminkkamer van de VTM gezeten om een mooi bruin kleurke te krijgen voor de TV.
Naast mij zat Sandrineke, en die mocht veel sneller dan ik naar de studio. Kan ook zijn dat dat met iets anders te maken had ![]()