![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Omdat ik de snedige humor van deze gast echt mis.
Uitgespuwd en afgebroken door de media en politieke wereld omwille van z'n scherpe tong. Nochtans slaat hij nagels met koppen. Heb hem aan het werk gezien tijdens zijn laatste nieuwjaarsconference , waarvan hier een samenvatting. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb hem ooit eens bezig gezien op een VVB-meeting. Zelden zoveel domme, platvloerse cliché's om zijn publiek te bespelen bij elkaar gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Tja, de waarheid kan confronterend zijn en zeer doen, ik snap dat volkomen.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat heeft niets te maken met 'de waarheid', maar met de manier waarop hij Vlaams-nationalisten percipieerde. Net zoals sommige mensen ook nog steeds met eeuwig dezelfde lompe boerenclichés afkomen wanneer ze het bijvoorbeeld over hardrockliefhebbers hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
OT: ik vind Raf Coppens zelden grappig. Laatst gewijzigd door Dope : 6 januari 2012 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je maakt nu net dezelfde fout door een deel van hen als de hele groep te zien. Ik ken in het dagelijks leven genoeg mensen waarvan je op het eerste zicht zelfs totaal niet zou vermoeden dat ze naar harde muziek luisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Jij maakt een fout door mij een fout aan te wrijven die ik niet maak. Ik heb niets gezegd over een indruk op het eerste gezicht en ik heb niet veralgemeend.
Laatst gewijzigd door Dope : 6 januari 2012 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, OK dan. Mijn excuses. Ik kom nu eenmaal nog steeds genoeg mensen tegen die bij het woordje 'hardrocker' op een ongenuanceerde manier denken aan die sketch van Urbanus over de Hells Angels, vandaar...
Laatst gewijzigd door SDG : 6 januari 2012 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Dit forum is de beste anti-reclame voor (Vlaams-)nationalisme die ik ken, maar ik betwijfel dat die Vlaamse schreeuwers hier dat beseffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() De meeste flaminganten hebben Raf Coppens niet nodig om zich belachelijk te maken hoor. Soms, als ik overweeg om toch weer te gaan stemmen, en om dan voor een N-VA'er een bolletje te kleuren (bij gebrek aan alternatief), hoef ik maar even hier wat posts te lezen, en dan is de goesting al weer over.
edit: Nu ja, nu ben ik toch aan het veralgemenen. edit 2: Over de flaminganten op dit forum toch. edit 3: Toeternietoe. Laatst gewijzigd door Dope : 6 januari 2012 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Neuten....zagen......kriepen......comentaar en kritiek.......veel te korte tenen.......blind voor zwarte ,dubbelzinnige humor.......conclusie: Raf Coppens heeft weeral gelijk .... weeral
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik zeg soms ongeveer hetzelfde: de Vlaamse Beweging is de slechtse reclame voor de Vlaamse Beweging. Alé, beweging... ge kunt dat geen beweging meer noemen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi die TV's toch buiten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gezien het gegeven dat sommige Vlaams-nationalisten de manier waarop ze door Coppens geportretteerd werden kennelijk hilarisch vonden - ik ga geen namen noemen maar iedereen die erbij was weet over wie ik het heb - begrijpen ze dat zelf kennelijk nog altijd niet. En indien de Vlaamse Beweging zichzelf serieus nam, had ze het die dag ook niet genomen dat ze op zo'n manier te kijk gezet werd. Ik ben het mij toen in ieder geval voor het einde van die sketch hoofdschuddend afgebold en ben een pint gaan drinken aan de toog.
Laatst gewijzigd door SDG : 6 januari 2012 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cheeren voor Raf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa voor ne flauwen tist is da...
Dienen Hoste is nog flauwer trouwens, stukje van die show gezien, in de zaal zitten ze echt te lachen "omdat het zo hoort" maar der is niets grappigs aan... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Baka : 6 januari 2012 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |