![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En fier dat onze traditio's waren over het afgesloten "compromis"!!!
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120117_014
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En dan te weten dat A Decoster een Groen signatuur heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() 2014 Wordt, denk ik, een scharniermoment. Een premier die de Vlamingen niet kan overtuigen, bonden die staan te steigeren, een compromis gebaseerd op 'foute' veronderstellingen, verdere verfransing van de Vlaamse randgemeente. Een perfecte combinatie voor succes voor de n-va...
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() het wordt saai om altijd gelijk te krijgen. Kunnen die traditios nu niet eens wat meer hun best doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Stating the obvious. Dus de n-va is aan de kant gaan staan omdat ze weigeren een oerslecht akkoord te steunen. Aangezien ps weigerde om halfweg een compromis te vormen hebben ze inderdaad de n-va eruit moeten zwieren.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 17 januari 2012 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik al van eind september.
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=46 Ik haalde toen reeds een document van Decoster aan als bron voor mijn berekeningen. Het grappige van de zaak was toen echter wel dat Decoster beweerde dat de financieringswet wel een goeie zaak was voor Vlaanderen, (http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...koord-is.dhtml) waarmee hij lijnrecht inging tegen zijn eigen notas. En nu gaat die gast eindelijk ook toegeven dat die financieringswet een regelrechte ramp is voor Vlaanderen. Je gaat me niet zeggen dat ik dat al wist in september (op basis van Decoster zelf) en hij niet. Lol, huichelaar eerste klasse, die ex prof van mij.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Dank, 1000 maal dank, beste VLD, CD&V en SpA voor een akkoord waar we niet beter van worden. Niet getreurd, mijn gezin telt 3 aankomende kiesgerechtigden aan wie ik al uitgelegd heb hoe hun toekomst er gaat uitzien dank zij de labbekakken van bovenvermeldde partijen. Ik moet hier niet vertellen zeker dat mijn kinderen net als ik staan te popelen om opnieuw te gaan stemmen en op wie.... ja dat moet ik hier ook niet zeggen zeker. D-day komt dichterbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik veronderstel dat ze het hier hebben over de financiering van de bevoegdheden van de gewesten. maar als we het over de financiering van de gemeenschapsbevoegdheden spreken, verliezen de Nederlandstaligen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We winnen eventueel niet bij de financieringswet ....
maar wat een geluk toch dat we hebben: we gaan geld verdienen met Dexia .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() dit is de kerel die groen adviseerde tijdens de onderhandelingen
proficiat |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Vervelend om altijd gelijk te krijgen...
Ik hoop dat die tradio's bij de volgende verkiezingen de pandoering van leven gaan krijgen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 17 januari 2012 om 12:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Toch wel zelle. Tenzij we eindelijk eens die hele bende gaan lynchen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
En zodra de grondwet herschreven is is dat ook niet meer nodig.
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Vlaanderen wint niet.
België wint. België moet de pensioenen betalen. Vlaanderen krijgt een groot probleem met vergrijzing. Vlaamse pensioenen kunnen gemakkelijker betaald worden door de Belgische overheid. Vlamingen winnen dus. Waar zit het probleem? Enige nadeel is dat Vlaamse politici minder geld kunnen verkwisten. Titel zou dus moeten zijn: Vlamingen winnen omdat Vlaamse politici niet winnen. Vlamingen laten zich toch zo graag bedotten. (Door de eigen politici) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() 1 Beleefdheid vereist dat ge mij met Mijnheer de onnozelaar aanschrijft.
2 Uit respect voor uw taal kunt ge beter "wie betaalt" schrijven. 3 Gelieve argumenten te geven die mijn standpunt tegenspreken als ge niet akkoord zijt. |
![]() |
![]() |