![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() bekijk dit grappig videofragment
http://users.belgacom.net/politics/v...vlaamsblok.wmv
#2 |
Vreemdeling
|
![]() LOL
ja, ik ben beschaamd vlaming te zijn... met zo een landgenoot als diene vermeersch ben ik beschaamd. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Grappig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() prachtig fragment voor het vrt-programma ' de leukste eeuw' van Bart Peeters.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Diene Vermeersch zou beter zorgen dat hij bij de volgende verkiezingen op een lijst staat.
Hoeveel "proteststemmen" zou hij halen? |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Omdat ie weet wat geparadeer achter het Hakenkruis inhoudt ? |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Neen, omdat er na gevangenissen en rusthuizen nu ook al psychiatrische instellingen te weinig blijken te zijn in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Vermeersch uitlachen is inderdaad gemakkelijker dan zijn standpunten weerleggen.
Misschien als ik oud en dement wordt, ga ik ook wel jullie verdrag vertonen. Dus ga ik jullie nu niet veroordelen...
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
haal aan waar hij onwaarheden heeft verteld. Ach wat, alsof ik hier ooit antwoord op krijg ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Het hakenkruis is eigenlijk een teken dat geluk moet brengen.
Hitler gebruikte de geluksbrenger dan ook heel overdreven. Het hakenkruis is geen teken van haat of onverdraagzaamheid. Een hakenkruis dragen is niet fout. Het gaat em over het idee waarmee je het draagt. |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Vermeersch zegt toch niets dat het VB niet gezegd, geschreven of gedaan heeft?
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() daarvoor moet je VB'er zijn + liefst geen gevoel voor humor hebben
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vorige zomer was ik op reis in nepal,en tot mijn grote verbazing stonden er op bepaalde (eeuwenoude) geschriften en tempels ook swastika's ! Bleek dus dat niet de nazi's tot daar geinfiltreerd waren,maar omgekeerd. Ik denk dat het om ayurvedische teksten ging. Een eeuwenoud symbool wat lang geen enkele negatieve connotatie had is op een bepaald moment door een groep misbruikt,daar komt het ongeveer op neer. Ergens doet me dit ook wel denken aan de goede oude Vlaamse Leeuw. In sommige scoutsbewegingen in vlaanderen weigeren leden dit embleem op hun hemd te naaien,ondanks dat het tot de uitrusting behoort. (al dan niet verplicht) omdat het te 'extreem, of nationalistisch of rechts' zou zijn. Die connotatie is er inderdaad aan verbonden, omdat de Leeuw de laatste decennia meer en meer aan de radicalere bewegingen is gekoppeld. (vlaams blok, of het hobbyclubje van sauwens) terwijl het gewoon een teken is van de regio waaruit je afkomstig bent. Even ter verduidelijking;voor er hier onbedoeld een storm losbarst: ik vergelijk de swastika niet met de leeuw, en ik vergelijk nazi's niet met vlaams nationalisten !!!! Ik wil gewoon de nadruk leggen op ander of misbruik van gekende symbolen, en de verschuiving van betekenis dat een teken kan hebben. Peace and love, Greetz, Cleo |
|
![]() |
![]() |
#18 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het hakenkruis werd inderdaad besmeurd door de NSDAP, maar elk verstandig mens zou nu toch moeten weten dat dit teken meer ellende en haat uitstraalt dan het van oorsprong is. En bovendien: HET IS VERBODEN!
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jules schreef:
Weerleg dan wat hij gezegd heeft. haal aan waar hij onwaarheden heeft verteld. Ach wat, alsof ik hier ooit antwoord op krijg Vermeersch haalt oude kadavers uit de sloot. Dan moet je dadelijk ook nog wat F16 naar Duitsland sturen om de 2de wereldoorlog te wreken. Of zouden alle leden en kiezers van SPa en Groen er toch noch communistische ideën op na houden? |
![]() |