![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik ben het beu om meer en meer te moeten afdragen voor werkonwillige profiteurs zoals we er op dit forum wel een handvol hebben.
Ieder moet maar voor zichzelf zorgen! een Amerikaans systeem 2.0 Als ik zie wat ik maandelijks moet afdragen en als ik dan zie dat er ELKE dag dezelfde luierikken in het café zitten op een kruk te zuipen en te klagen over hun rug! dan word ik serieus kwaad! Een beperkt sociaal systeem voor de ECHTE pechhebbers (en dat moet dan ook SERIEUS onderzocht worden) en dvoor de rest moet ieder maar voor zich zorgen! Ze willen niet werken of zo weinig mogelijk maar willen wel leven als de 1%! Wél ik ben het beu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Beter dan dat ze het beeld van de straat verpesten.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werken en afdokken. Als jij het niet doet, doen zij het. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 januari 2012 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |