![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kon het niet laten.....toen daar een pallet met Chinese 7 inch tabletjes in mijn blikveld kwam moest en zou ik zo een ding van 80€ of zo hebben....
Eenmaal thuis bleek het ding op te starten ,mooi scherm,Android Froyo 2.2.....en dat was het dus.....WiFi werkte wel,maar op het internet surfen bleek te hoog gegrepen (of voor hoogstens 20 seconden of zo)...op Android market gaan snuffelen om eventuele intressante applicatie te gaan halen ...noppes... ........een sof van 80 € ![]() Maar enige studie op het net leerden mij dat er wereldwijd honderduizenden mensen moeten zijn met hetzelfde probleem.....een leuk tablet-computerje van minder dan 100 €...maar met een defecte of suffe Android installatie...... Er zullen daar ongetwijfeld technische redenen toe zijn,maar gelukkig is er Uberoid.....en er is genoeg informatie te vinden om die tablet te "reflashen" met een aangepaste Android versie met NUTTIGE applicaties erbij en ZONDER het knoeiwerk dat in China gebeurd is... Nu heeft ondergetekende dus een bruikbare Chinese Tablet ,om snel iets te consulteren op het net,om op het gemak in de zetel iets te lezen....ach...wie weet wat nog allemaal ![]() Maar eerlijk gezegd,als dit voor miljoenen gebruikers een eerste kennismaking met Android-software moet representeren,dan zal het ook de laatste keer zijn ,en nog wel net als Microsoft zijn mobiel-operating systeem op orde heeft ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 21 januari 2012 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k heb 1 van die suffe dingen.
Het orgineel idee was het gebruiken als Ebookreader , movieplayer en foto-album. Helaas is de accu de achilleshiel. Momenteel probleem volledig opgelost door de aankoop van een Samsung Galaxy Tab P1000.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is er wel ene onderweg met het nieuwste Pixel Qi Hybrid E-Ink maar ze lopen wat achter in India ![]() http://www.wired.com/gadgetlab/2010/...r-own-netbook/ http://tweakers.net/nieuws/71253/not...am-tablet.html Laatst gewijzigd door Baka : 21 januari 2012 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Mijn woorden van gisteren amper koud en ...
ADAM 2 met Pixel QI screen ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval begrijpen we nu waarom Apple,en straks ongetwijfeld ook Microsoft,hun "omgeving" nogal strak onder kontrole houden.Google is misschien een beetje te vlotjes geweest in zijn licentiebeleid aangaande Android..en dan krijg je slordig haastwerk door anderen.... Tenslotte is JOUW naam (het OS)het eerste wat de mensen zien als ze een toestel met ingebouwd computer opstarten,en is de kans ook groot dat het JOUW naam is die ze vervloeken als iets niet werkt..... (slechts een minderheid van mensen ,waaronder mezelf,vindt een dergelijk probleempje LEUK om eens uit te zoeken ![]() Ik hoop eigenlijk nog altijd dat Ubuntu eens een "maneuverke" uithaalt..... Laatst gewijzigd door kelt : 22 januari 2012 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kelt : 22 januari 2012 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, de modernere gebruiken het wel, daar het gewoon zeer weinig energie gebruikt als er geen pagina's omgeslagen worden. Maar wat kost een 7" geschermde Ebookreader, in vergelijking tot die goedkope Chinese tablet?
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En aangezien de Ebookman nog AA batterijtjes gebruikte ,en geen heroplaadbare kon slikken, was het nog een prijzig boeleke in gebruik.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb een tablet, acer iconia A500, 16 GB, met android 3.1, ik ben er zéér tevreden over. ik kan ermee lezen, op internet gaan, foto's en filmpjes mee maken en opslaan, muziek mee beluisteren, gebruik hem als GPS, maak er mijn basketbaltrainingen op, enz.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 23 januari 2012 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderne Ebook weliswaar, geen 12 jaar oude technologie.
Ik ben er nog over aan't denken, een Ebook naast mijn tablet te gebruiken. Maar voorlopig niet nodig moet ik eerlijk toegeven.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Kindle Keyboard 3G
Enorm content. De (gratis) 3G functionliteit is echt de max. Ge kunt vanuit uw strandstoel (de e-inkt heeft geen problemen met zonnereflectie) uw boek binnenhalen, waaronder enorm veel gratis boeken van waarop de auteursrechten zijn verlopen (de grote klassiekers). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Tja.
In Belgie kan je met de 3G wel niet surfen op het inet (buiten wikipedia en amazon.com). In andere landen kan dat wel weer (hangt af van de deal die ze hebben gemaakt met de providers) en zo heb ik regelmatig mijn gmail kunnen checken of de gazetten kunnen lezen op mijn kindle op het strand ![]() Via Wifi kan alles. Maar het is verdomd handig om op vakantie een boek te kopen/downloaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|