Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 maart 2012, 06:17   #1
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard De verkiezingen van 2010 zullen niet voorbij zijn tot BE v.v.t. is

Men kan een subforum sluiten, en bon tot ik de tijd en moeite kan opbrengen om zelf een eigen forum op te richten is het wel goedkoop om te kakken op een ander - en enigzins laf om klagen, toch is het mijn stelling dat dit subforum zijn plaats heeft. Bon, misschien moet men de titel wijzigen, maar dat is ook mijn taak niet, om kritiek of klagernij in die richting te uiten. Maar wat wel als een paal boven water staat is dat er in Belgie, misbaksel van een onland dat het is, uitzonderlijk veel themas en kwesties bestaan die men niet zomaar als 'binnenlandse zaken' kan bestempelen... Nu zuiver technisch is het geen probleem dat ze ons allemaal verplichten om te verhuizen naar die andere subforum, als een stelletje Israelisch settlers - het is geen endlosung, maar mijn ernstige vraag is welke nut, welke meerwaarde heeft dat? Jazeker, dit is de meest communautaire (vies frans woordje vind ik persoonlijk) geladen en zelfs polariseerende subforum, maar laat ons wel wezen, het gaat hier om ernstige discussies die van belang zijn voor alle inwoners van dit land, zelfs de minderwaardige Nazi-Vlamingen. Dat alles op een hoopje gooien met hoe we met onze vuilnis moeten omgaan, wat de voor- en nadelen zijn van windenergie en of we te veel koeien hebben, lijkt me onverstandig, en veel belangrijker, zal tot minder klaarheid en duidelijkheid leiden.

Dit doet me denken aan de apocriefe verhaal over een Franse (toevallig, maar ook niet zo toevallig) bureaucraat die na ernstig geluisterd heeft naar een betoog van een jonge man met een nieuwe idee die tegemoet komt aan een veranderde werkelijkeheid, en die succesvol zijn proefproject afgewerkt heeft, "Je comprends bien bien que votre idee fonctionnent en la pratique, mais est-ce qu'elle fonctionnent en theorie?".

C'est la Belgique quoi...

En NB: Als dit niet bespreekbaar is...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 maart 2012 om 06:30.
Salvadorii is offline  
Oud 19 maart 2012, 10:31   #2
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Dit was - zoals steeds bij dergelijke subfora - bedoeld als tijdelijk subforum. Door de aanslepende regeringsvorming is dit subforum langer dan normaal blijven bestaan, maar daarom nog geen definitief onderdeel van het forum gaan uitmaken. Er kan perfect verder gediscuteerd worden in het subforum binnenland of - voor communautaire zaken - in het subforum staatsinrichting.

Dat het subforum nog niet werd gesloten en naar het archief verplaatst heeft technische redenen. Mag ik bij deze dus nogmaals vragen om geen nieuwe draden meer in dit subforum te posten?
Akira is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be