![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik mag eindelijk nog eens uitleg geven vanuit Sion over ons verzet tegen de Matrix België
De Matrix België : het programma die u doet geloven in een mooi België zodat ze al uw energie kunnen afnemen Ik mag eindelijk nog eens uitleg geven vanuit Sion over ons verzet tegen de Matrix België De Matrix België : het programma die u doet geloven in een mooi België zodat ze al uw energie kunnen afnemen Vanuit Sion heb ik Morpheus de taak u wakker te maken uit deze opgelegde droom. Dat België eigenlijk niet echt bestaat en enkel bedoeld is om Vlamingen uit te zuigen. Vanuit Sion heb ik u al mogen informeren over Neo ( Bart Dewever ), het virus Mr Smith ( Di Rupo en zijn PS). Eventjes mocht ik het hebben over Trinity. Dit is een programma die we binnen brengen in de Matrix België in 3 fases. Fase 1 was het herschrijven van het Vlaams blok programma. Zodat het beter paste in de huidige België Matrix structuur. Dit is een groter succes geworden dan we dachten. Dit nieuwe blok programma loopt zo goed dat we zelfs bijna zicht hebben op het premierschap . Het is magisch Blok + magisch ……….Maggi blok ………maggi de blok. Dit had ik al mogen uitleggen aan u vanuit Sion Fase 2. Met genoegen mag ik eindelijk fase 2 uitleggen Omdat dit programma nu volledig geïnstalleerd is in de Matrix België. Een deel van fase 2 was het referendum in Schotland. Ik begrijp het , u denkt dat ik Morpheus het nu wel wat ver zoek. Maar is dit zo ? Ik ga u even meenemen in de Matrix België en sporen tonen die we vanuit Sion achterlaten voor u Ik zal u als Alice in wonderland een konijnenpijp laten zien die veel dieper loopt dan u denkt. Goed, Scholtand heeft” Neen” gestemd. Maar het resultaat was wel beter dan we gehoopt hadden in Sion. Ik zal u de konijnpijp tonen. Ik zal u de sporen tonen die we voor u hebben geplaatst vanuit Sion Gelieve te testen op Google maps. Er zijn delen in Schotland waar een meerderheid wel heeft “ja” gestemd. Een stad van ja stemmers is Aberdeen. Ik neem u straks mee naar Aberdeen om nog een konijnenpijp te tonen. Maar eerst de plaats waar het meeste % ja stemmers voorkwam. Dit plaatsje ligt ten zuiden van Aberdeen en luistert naar de naam ……………..Trinity !!!!!! Zoek maar op in google maps U denk t toeval ? Ik kan u enkel het pad tonen, u moet het bewandelen. Terug naar Aberdeen. Wie streefde in Schotland naar onafhankelijkheid? William Wallace. Die heeft een standbeeld in Aberdeen op de kruising van de lower denburn en de Rosemount viaduct. ![]() u moet ook nu iets doen voor me. Ga deze plaats bezoeken in google maps en zoek de groene vlek op van het stadspark. U zal het standbeeld zien. Plaats in te tikken in google maps “ Rosemount Viaduct Aberdeen, Aberdeen City AB25 1GL” Goed , als u kijkt naar het standbeeld dan zal u zien dat William Wallace over het stadspark kijkt. Aan de andere kant van het park loopt de union street. Maar naar waar zou William echt kijken ? Tik in google maps in “Aberdeen union street” u komt recht tegenover William uit aan de andere kant van het stadspark en kijk nu even rond in street vieuw. Niet schrikken hé. William kijkt in rechte lijn naar het ……….Trinty centre. ![]() Toeval ? Of bestaat de Matrix echt ? Ik kan u enkel het pad tonen, u moet het bewandelen Nog wat dieper in de konijnenpijp ?U weet dat Trinity in de film twee plaatsen heeft om in de buurt van de Matrix te komen. Tik eens “aberdeen trinity lane” in. Dit is plaats 1. Vlakbij Trinity centre maar tik nu eens “aberdeen trinity street “ in. Dit is plaats 2 Hmmmmmmmmm U kent toch de guldensporen slag in 1302? u kent toch de veldslag bij Sterling bridge van William Wallace in 1297? Even goed kijken naar de straten nu rond trinity street. Ziet u in verdoken vorm sterling en guld ( guild) staan ? Weeral toeval? Ik kan u enkel het pad tonen, u moet het bewandelen. Nog wat dieper in de konijnenpijp? Goed , fase 3 van trinity invoeren in de matrix zal geen makkie zijn. Net zoals in de film zal op bepaalde plaatsen op een bepaald moment de elektriciteit volledig moeten uitvallen. Dit is het werk voor trinity. Pas dan kunnen we vanuit Sion gericht fase 3 van het trinity in de Matrix laden. Weeral toeval? We hebben het al aangekondigd dat de elektriciteit binnenkort kan uitgaan. Ik kan u enkel het pad tonen, u moet het bewandelen. Maar weet, als straks de elektriciteit perfect aangekondigd uitvalt op voorspelde plaatsen. Weet dat dan Sion bezig is om fase 3 te laden van het trinity programma. En dan zal het droombeeld België nog verder afbrokkelen En als de elektriciteit uitvalt bij u, dan kan u kiezen …………. ![]()
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 29 september 2014 om 21:49. |
![]() |
![]() |