![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen,
Ik ben een studente Communicatiewetenschappen aan de Pol & Soc van de Universiteit Gent. In het kader van mijn masterproef ben ik op zoek naar enkele mensen die eventjes de tijd zouden willen nemen om onderstaande enquête omtrent crisiscommunicatie in te vullen. U verliest er hoogstens 5 minuutjes mee, en uw inbreng is voor mij van onschatbare waarde. De enquêtes zijn ook volledig anoniem. De enquête omvat ook een kort filmpje, maar de bijbehorende audio is vrij stil, zet dus uw volume alvast een tikje harder. De link naar de enquête: www.thesistools.com/web/?id=244386 Dank bij voorbaat, Met vriendelijke groeten, Sarah Moeremans |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() haha, opnieuw iemand die niet doorheeft dat het niet verstandig is om hier enquetes te laten afnemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zuivelfabrikant Meyer in Brabant? Patrick Verstraeten met een beetje een W-Vl accent? Zet een CEO zich, bij een video opname, voor een egaal witte muur of wel ergens waar zijn bedrijf herkend wordt? Raadselachtig ! Laatst gewijzigd door Biggles : 30 januari 2012 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is BigF nu?
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 30 januari 2012 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt gij ne foto van uw tenen?
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|