![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() LDD-kopstuk Jurgen Verstrepen is aan zijn politieke zwanezang bezig. De man was eerder niet te beroerd om een drastische carrièrewending te ondergaan. Nu zijn partij zo goed als verdwenen is en een nieuw mandaat er niet in zit, kan hij rustig uitkijken naar andere oorden. De pensioenrechten van het parlement kunnen hem alvast niet meer worden afgenomen. Soms acht Verstrepen het wel nodig om zijn mond open te doen over actuele thema's.
Nu waren het de vakbonden die op zijn onbegrip konden rekenen. Bij de openbare omroep mag volgens Verstrepen niet worden gestaakt. Hij stelde: "Buiten het feit dat de vakbonden totaal hun realiteitsgevoel hebben verloren, er geen breed draagvlak is voor de staking en ik niet begrijp waarom dit land alweer platgelegd moet worden terwijl onze welvaart met een rotvaart naar beneden dondert... ben ik van mening dat men bij de VRT niet mag staken. (...) Laat tv, radio -en mediamakers hun ding doen en zet de vakbonden buiten aan de reyerslaan. Als ik CEO van de VRT zou zijn; ik zou de stakersblokkades laten opruimen door deurwaarders en security. Een openbare omroep mag niet door de vakbonden misbruikt worden om hun mening aan heel de natie kenbaar te maken door te staken." Terug naar de 19de eeuwse sociale verhoudingen? Het kan zonder problemen met Jurgen Verstrepen. Heeft hij zijn ogen laten vallen op een carrière bij Unizo? Bron: politics.be
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Jurgen Verstrepen? Euh? Wie was dat nu ook weer?
![]() |
![]() |
![]() |