![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() hallo allemaal
graag zou ik jullie mening willen. er is dus nog altijd het proces tegen riziv. maar nu krijg ik vandaag toch geen accident zeker met de auto. MAAR ben niet in fout. ze zijn achter op mij ingereden. nu heb ik al enorm last en nekspieren zijn enorm gezwollen de huisdokter heeft een verslag opgemaakt en moet nu spuiten krijgen en spierontspanners ... de papieren voor de verzekering zijn ingevuld. maar hoe moet ik het nu regelen allemaal. want sta voorlopig op werkloosheidsuitkering tot er een vonnis komt. heb een vertrouwlijke naar de mutualiteit gestuurt. maar die kreeg ik aangetekent terug. werd dus niet opnieuw erkend. de advocaat zegt dat ik er een 2de zaak van moet maken want is een ander dossier. maar hoe moet ik het aan de verzekering van de tegenpartij uitleggen. alvast bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Vandaag? Weeral? Hier zeg je dat je op 27 januari een auto-ongeval hebt gehad:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=142 Wat bedoel je met 'het' nu regelen allemaal? Ik wil niet ambetant doen maar we kennen niks van je situatie, en, eerlijkgezegd, hier zitten waarschijnlijk geen experten. Ga naar het juridisch forum http://www.juridischforum.be/forum/ of beter naar je ziekenbond voor advies. En probeer de volgende info ordelijk te hebben: - Hoeveel % arbeidsongeschikt ben je en is dat permanent of wordt dat regelmatig herbekeken? - Van je vorige posts begrijp ik dat de RVA verschillend quoteert dan het RIZIV. Hoeveel? - Je bent in geschil met RIZIV: over wat, en waar staat die zaak? - Wat is je klacht precies nu? In verband met het ongeval of je arbeidsongeschiktheid? - Wat heeft dat auto-ongeluk met je werkloosheidvergoeding te maken? -Wat is 'een vertrouwelijke' en waarom stuur je dat naar de ziekenbond? -Wat moet je uitleggen aan de verzekering van tegenpartij? Je kan niet zomaar wat zinnen neerkwakken hier en verwachten dat we dat allemaal kunnen afleiden of een onduidelijke post analyseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het een zeer warrig verhaal, bovendien niet in een erg vlotte stijl geschreven met een verschrikkelijk fuck you aan de DT-regels en het gebruik van hoofdletters. Begin eens met de zaken op een rustige manier uit te leggen voor je advies vraagt, want anders denk ik niet dat je veel nuttige respons krijgt. Overigens is dit geen helpdesk voor het een of ander, dus ik zou niet teveel verwachten als ik jou was. |
|
![]() |
![]() |