![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik citeer*
Hij is met deze feiten niet aan zijn proefstuk toe. Belkacem liep al veertien veroordelingen voor de politierechtbank op, naast een viertal correctionele veroordelingen wegens diefstal met geweld, weerspannigheid, smaad, bedreigingen en inbreuken op de anti-racismewet En ze houden hem niet direct aan !!!!! Bende losers !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel topic.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze hem maar wat in de cel steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt niet uit. Als ik goed heb gelezen vond de rechter het niet nodig hem aan te houden.
|
![]() |
![]() |