![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://fora.be/showthread.php?t=140710
Weer een draad ontdekt waarvan ik uitgesloten ben. En de draad gaat over mijn theorie blauw bloed. Intussen ben ik allang blij als sommige mensen, die niet tot de doelgroep behoren, kunnen beschrijven wat mijn onderzoek omvat. Blijkbaar bestaat er iets als mentale afasie waardoor sommige zaken niet tot sommige mensen kunnen doordringen. Te eng, te griezelig, te dicht bij de waarheid. Dat is het: deze mensen hebben een afkeer voor de waarheid. ![]() Charles II Stuart, The Black Boy; oogt duidelijk als een witte man op deze afbeelding. ![]() Oliver Hermanus, de Zuid Afrikaanse maker van de film Skoonheid' is een kleurling, en men betwist hem het recht om als een kleurling een film als Skoonheid te maken over witten, het superieure meesterras. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 24 februari 2012 om 15:30. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is nu de suggestie of de mededeling?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Waarom ben ik uitgesloten?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Coburg, the ancestral home of the British royal family Saxe Coburg-Gotha, otherwise known as Windsor. The town Coburg is known for its picturesque castles and museums, but its most popular resident is the Coburg Moor which appears on the town's edifices, coat of arms, and flag (as shown below). Wat is volgens de knappe koppen van dit forum de betekenis van de Morenkop in het wapen van Coburg? |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De draad blijft geblokkeerd voor mij. Dit is dus de tweede keer. De eerste keer betrof het een draad over de nazie van wie ik heel veel last heb gehad, en die zichzelf eindelijk van kant maakte. |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() Leopold van Saxe-Coburg-Saalfield. Koning der Belgen Oom van Queen Victoria |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wacht maar weldra ben je hier ook uitgesloten
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() kijk naar het adres: http://fora.be ipv http://forum.politics.be
er is er nog zo één: ohv (met een IP in 't adres) Ik kan er ook niet op inloggen. Waarschijnlijk een pivéforumpje. Laatst gewijzigd door filosoof : 25 februari 2012 om 17:33. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelfde gebruikersnaam & wachtwoord, met dezelfde subfora en draden. EDIT: Die ohv is volgende link : http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=140710&page=2 En in wezen net hetzelfde als de twee andere ![]() Laatst gewijzigd door HRobin : 25 februari 2012 om 18:37. |
|
![]() |