![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien moeten we het Belgisch volkslied maar aanpassen aan de realiteit. Ik stel dit voor: http://www.youtube.com/watch?v=cn24GND1aDc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de jongens en meisjes van Groen dit spelletje wérkelijk tot op het einde meespelen, kunnen ze voortaan naar mijn stem fluiten.
Ik vond het al erg genoeg dat ze zich als makke schapen uit de regering hebben laten maneuvreren, maar dit gefoefel doet voor mij de deur definitief dicht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY past goed bij de regering en bovendien lost het het taalprobleem en niet-kennen van de tekst op voor wanneer de rode duivels weer eens een match spelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft lang geduurd - ik herinner me de oude djimi nog, maar uiteindelijk gaan ook uw ogen helemaal open.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat, Bockenrijder?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Kleinzielige kerktoren politiek.
Terwijl boven ieders hoofd een Europese dictatuur geïnstalleerd word door de Goldman Sachs kliek, maakt men zich hier zorgen om een wetsartikel waarvan men nog niet weet of de Raad van State de voorstellen naar de prullenbak verwijst. Het bewijst trouwens ook de incompetentie in de onderhandelingen, die de N-VA aan de dag heeft gelegd in de regering onderhandelingen door op alles nee te zeggen. Nu sta je aan de kant te blaten gelijk een kudde schapen en word de richting uitgestuurd die de herder en zijn hond willen. Er word nu een voetbalmatch gespeeld en jullie staan niet op het plein. Het enige wat je nu nog kan doen is hopen dat de scheidsrechter niet partijdig of omgekocht is. Getuigt het ook niet van hypocrisie dat men zich hier druk maakt over een tijdelijke opschorting van een artikel van de grondwet, maar op Europees vlak, de installatie van de Goldman Sachs dictatuur ten volle ondersteund. Maar een rechtse kapitalistische dictatuur probeert men met steun van de media te verkopen als een "democratisch" Europa. Voor de vorm zijn er nog verkiezingen voor het Europees parlement dat overruled word door de niet verkozen Europese raad en de Europese commissie en om het nog wat ingewikkelder te maken en wat postjes bij te creëren heb je nog de raad van Europa en de raad van de Europese Unie. Zodat enkel nog mensen die zich dagelijks met de Europese problematiek bezig houden,nog weten wie voor wat verantwoordelijk is. Dan heb je nog ECB, die eigenlijk "onafhankelijk " is van de rest, met als hoofd een adept van de Goldman Sachs school Mario Draghi. In Italië ook de solden verkoper van de staatsbedrijven genoemd. Die heeft nu de zeggenschap over de uitverkoop van de Griekse staatsbedrijven en heeft al aangegeven dat zijn vriendjes van de privé aan de Griekse staat solden kunnen beginnen. In Portugal is hetzelfde scenario nu ook reeds bezig en ze werken het rijtje langzaam maar volledig af. Dat is waar N-VA Europees voor staat. De keiharde aanpak die enkel de kleine man raakt. En dan zijn er hier nog die denken, dat ze het beste voor hebben met Vlaanderen. De werkende Vlaming zal bloeden en VOKA zal bloeien. Om het met een stuk van iemand anders zijn slogan te zeggen: Niet in mijn naam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te arm om een woordenboek te kopen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Kan ik even een kopie krijgen van de grondwet? Zit zonder wc papier.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Groen staat nu ook aan de kant. Het ergste van alles vind ik dan nog dat dat Groen daar aan de kant eigenlijk domweg staat te applaudisseren. Ik heb ooit durven te hopen dat MIJN zogezegde 'vertegenwoordigers' in staat zouden zijn om tenminste voor zichzélf op te komen, maar zelfs dat lijken ze maar niet voor elkaar te krijgen. Ik zal hen alleszins niet meer vragen om daarenboven ook nog eens voor mij op te komen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dank u wel beste CVP, BSP, PVV & C°, duizendmaal dank. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat niet in het woordenboek. Had je dat niet door?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.merriam-webster.com/dictionary/cowardness
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/cowardness Het is ongebruikelijk, maar blijkbaar niet fout.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 28 februari 2012 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Je cultuur een beetje verruimen kan nooit kwaad, hoor, Raph.
Dat is al de tweede keer op korte tijd dat je het vingertje opsteekt en zwierig door de mand valt! Hoe ging dat weer van die ezel en die steen? Gaat blijkbaar niet op voor belgicisten! Het Oosten/system is zo ook al een paar keer op zijn sm**l gegaan! Dat ùoet echt plezant zijn precies! echte masochistjes, die belgicistjes! ![]() ![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik eerst een woordenboek geraadpleegd heb om vast te stellen dat zowel de vormen cowardness, cowardliness en cowardice aanvaardbaar zijn, zou het nogal straf geweest zijn om door te hebben dat het niet in een woordenboek staat.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |