![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() METRO
22 juni 2004 , blz. 2 PS-topman Charles Picqué reageert op aantijgingen dat de PS schuld zou hebben aan het succes van het Vlaams Blok Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wie af en toe naar rtbf luistert , voelt de spanning stijgen ...
|
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nog altijd is als je zijn bewering leest. Die liegende en bedriegende Vlaams-nationalisten toch...
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zeggen dat de PS de oorzaak is van de stijging van het Vlaams Blok is ook belachelijk.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch niet.
Alle voorstellen en ideekens om het Blok proberen te verbieden of hun centen af te pakken komen vanuit de PS. resultaat : martelaarsrol voor het VB dankzij PS. Zoals Schiltz zondag nog voor de camera vertelde : iedere NON van Di Rupo levert het Vlaams Blok 5000 stemmen op. 'Deftige Vlaams nationalisten' wist hij er nog bij te zeggen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nog zo'n slordige 300x te gaan ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het juist het niet willen weten dat er ongepermiteerde transfers bestaan, én dat ze stilaan onhoudbaar worden, dat de onwillige PS groot maakt. En dat is wèl dankzij de PS-gezinde bevolking. In die zin heeft de PS dus wel degelijk schuld aan de exuberante groei van het Vlaams Blok.
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |