![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste moderatoren,
De verkiezingen 2010 liggen nu al bijna 2 jaar achter ons en we hebben al anderhalve maand een nieuwe regering. Op zich lijkt er mij geen reden om dit forum te behouden. Toch zou ik het niet wissen, want de aard van de discussies is volledig gebaad in een electorale sfeer rond de gemeenteraadsverkiezingen van 2012. Daarom stel ik voor om dit forum te hernoemen naar Gemeenteraadsverkiezingen 2012. Wat denkt u? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed plan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Goed voorstel.
Of nog algemener: "Verkiezingen en coalitie-vormingen" Want van zodra de Gemeenteraadsverkiezingen zijn afgelopen zitten we al in de aanloop naar de volgende verkiezingen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Gewoonlijk worden dergelijke achterhaalde categorieën verplaatst naar het archief. Dat lijkt me hier ook aangewezen. Voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 kan dan een nieuwe forumcategorie gecreëerd worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Raf. Bedankt. Over evidentie moet weinig worden gepalaverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik vind dit een prima idee.
Doen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() jandorie dat is een strak plan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ze zijn bezig met te verplaatsen, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Laat maar staan. Bart De Wever is zijn verkiezingscampagne voor 2014 al gestart. Gewoon een 4 maken van de 0.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() En? Zou het langer duren voor de 6 partijen om een regering te vormen of voor de moderatoren om dit forum te sluiten?
Vandaag hebben we exact dag 100 bereikt sinds de eedaflegging van de regering Di Rupo I. Place your bets... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een afzonderlijk (sub)forum 2012 is de beste oplossing.
|
![]() |
![]() |