Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

Discussietools
Oud 21 juni 2004, 17:16   #1
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Deze namiddag meegewerkt aan het ophalen van de laatste verkiezingsborden in ons arrondissement, waarna de bestelwagen werd geledigd aan het Vlaams Blok-secretariaat. In nauwelijks 10 minuten tijd komen twee linkse voorbijfietsende "verdraagzamen" zagen tegen de aanwezigen.

De eerste verzuurde medeburger: "Is dat wat het Vlaams Blok verstaat onder veiligheid? Ge staat voor een deel op het voetpad geparkeerd en dat mag niet! Is dat wat jullie onder veiligheid verstaan (2de maal). Nu weten jullie niet wat te zeggen hé?!?" Niemand van de VB'ers antwoordt maar laten de man rustig uitbriezen. Kwaad springt hij op z'n fiets en verdwijnt...
Nog geen 5 minuten later staat geval nummer 2 aan de deur nadat hij eerst eens gepasseerd was al roepend "vuile fasco's"! Het linkse geval komt terug en zegt: "Hewel, mag ik eens iets vragen, waarom provoceren jullie met de slogan 'bedankt kiezers' op die bestelwagen? Ik ben een kiezer en dat is denigrerend voor mij en anderen! Waarom doen jullie dat? Kunnen jullie dat niet achterwege laten?!?" Niemand van de VB'ers antwoordt maar laat ook deze "verdraagzame" mens uitbriezen. Rood van koleire springt ook dit geval op z'n fiets en rijdt verder. 1 van de VB'ers geeft hem vriendelijk nog de raad om op te passen in het verkeer.

There is something rotten in links Vlaanderen sinds 13 juni, zoveel is zeker. Opvallend was ook al dat op heel wat plaatsen de affiches met 'Bedankt kiezers' snel afgescheurd werden. Een mens mag al niet meer beleefd zijn ook vanwege links Vlaanderen...
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 21 juni 2004, 17:21   #2
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

jaja, het volgend slachtoffer van de veralgemeningen, verdachtmaking en zondebokprincipe is reeds gevonden : de niet-blokkiezer...!

eerst de vreemdeling
dan de walen
dan de andere partijen
en nu die hun kiezers...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 21 juni 2004, 17:31   #3
eno2
Banneling

Standaard

Wat hebben jullie toch met links?
Je zou er beter aan doen in conversatie te gaan met linkse separatisten.
Laten we de scheldwoorden achterwege laten.
Eno2
eno2 is offline  
Oud 21 juni 2004, 17:47   #4
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
jaja, het volgend slachtoffer van de veralgemeningen, verdachtmaking en zondebokprincipe is reeds gevonden : de niet-blokkiezer...!

eerst de vreemdeling
dan de walen
dan de andere partijen
en nu die hun kiezers...
*KNIP*

tengevolge van een terechte klacht over persoonlijke aanval.
Gelieve de bal en niet de man te spelen.

Peter Johan
Sinistra is offline  
Oud 21 juni 2004, 17:55   #5
bruut geweld
Minister-President

Standaard

de ANTI ZIONISTISCHE discussie van enkele weken geleden, ondersteunt door geschriften uit eigen joodse kring is precies nog altijd niet verteerd

Als ge met uw frustratie te ventileren jegens mij u wat beter kunt voelen, doe maar

Maar ik ben geen anti semiet, en wel een overtuigd anti zionist /
buiten me gratuit van nazisme en dergelijke te beschuldigen, komt ge toch niet !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 21 juni 2004, 18:03   #6
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

de ANTI ZIONISTISCHE discussie van enkele weken geleden, ondersteunt door geschriften uit eigen joodse kring is precies nog altijd niet verteerd

Als ge met uw frustratie te ventileren jegens mij u wat beter kunt voelen, doe maar

buiten me gratuit van nazisme en dergelijke te beschuldigen, komt ge toch niet !

Antisemietisme en antizionisme is voor mij hetzelfde. Het zijn 2 idelogiëen die gebaseerd zijn op haat tegen de Joden!!!!!!!

Nie zeveren ventje!!!
Sinistra is offline  
Oud 21 juni 2004, 18:08   #7
bruut geweld
Minister-President

Standaard

wel wel ventje

Als dat voor jou hetzelfde is dan .... is dat natuurlijk de realiteit vermits jij reeds blijk hebt gegeven van een zeer onderlegd persoon te zijn in die materies...

Wat was het ook weer ? A ja, Jordanie , d�*t is de palestijnse staat.
en de rest is allemaal van ons !

bruut geweld is offline  
Oud 21 juni 2004, 18:23   #8
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

mja als ge godverdomde op het voetpad gaat staan omda ge te lui zijt om een eindje te lopen dan ga ik ook reklameren tegen u hoor, zelf al waart ge een oud vrouwtje. ( oude vrouwtjes nemen zo een opmerking van een 18jarige echt niet goed op heb ik al gemerkt...)
dien tweede was a) heel erg raar
b) mee u voeten aant spele

enneuh. Meer politiepatrouilles en de kans da ge et aan uwen rekker had sas groter geworden, en aangezien ge anderen serieus in gevaar brengt zult ge nen hoop moeten betalen.

conclusie: als ge int vervolg netjes gaat parkeren zijn we allemaal vriendelijk. En gebt groot gelijk da ge u kiezers bedankt
mad_drone is offline  
Oud 21 juni 2004, 18:32   #9
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Wat hebben jullie toch met links?
Je zou er beter aan doen in conversatie te gaan met linkse separatisten.
Laten we de scheldwoorden achterwege laten.
Eno2
Het gaat hier niet over linkse separatisten beste "eno2", wel over verzuurde linkse mensen die duidelijk moeite hebben om de uitslag van 13 juni te verteren.
Oud 21 juni 2004, 19:44   #10
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sluit aan bij de Vlaams Blok Jongeren! De grootste en meest actieve politieke jongerenorganisatie van Vlaanderen!
Serieus?
Hoeveel leden hebben jullie wel (meer)?
Oud 21 juni 2004, 21:43   #11
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
mja als ge godverdomde op het voetpad gaat staan omda ge te lui zijt om een eindje te lopen dan ga ik ook reklameren tegen u hoor, zelf al waart ge een oud vrouwtje.
Excuseer, maar we waren een bestelwagen aan het lossen die niet eens op het voetpad stond, maar er enkel met de bumper overhing! Elke voetganger kon veilig op het voetpad voorbijgaan. Maar zelfs al zou het nog volledig op het voetpad zijn geweest, ik zou nooit mensen die een lading aan het lossen zijn, beginnen lastigvallen daarover. Verzuurde mensen doen dat blijkbaar wel.
Oud 21 juni 2004, 21:46   #12
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:
Sluit aan bij de Vlaams Blok Jongeren! De grootste en meest actieve politieke jongerenorganisatie van Vlaanderen!
Serieus?
Hoeveel leden hebben jullie wel (meer)?
Het exacte aantal leden van VBJ ken ik niet, maar het is alleszins zo dat VBJ het meeste aantal actieve afdelingen heeft van alle politieke partijen hun jongerenorganisaties. Mocht u interesse hebben, informeer vrijblijvend eens bij VBJ?
Oud 21 juni 2004, 22:42   #13
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Citaat:

Antisemietisme en antizionisme is voor mij hetzelfde. Het zijn 2 idelogiëen die gebaseerd zijn op haat tegen de Joden!!!!!!!

Nie zeveren ventje!!!

Antisemitisme en antizionisme zijn volgens jou dus hetzelfde?!? Hahahahaha...
Guderian is offline  
Oud 22 juni 2004, 08:06   #14
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Excuseer, maar we waren een bestelwagen aan het lossen die niet eens op het voetpad stond, maar er enkel met de bumper overhing! Elke voetganger kon veilig op het voetpad voorbijgaan. Maar zelfs al zou het nog volledig op het voetpad zijn geweest, ik zou nooit mensen die een lading aan het lossen zijn, beginnen lastigvallen daarover. Verzuurde mensen doen dat blijkbaar wel.
Zeg wie is hier nu eigenlijk de verzuurde, een paar kerels die op 't straat met uw voeten spelen of gij die er op dit forum begint over te muggeziften. Is dat nu zo belangrijk dat ge er een heel topic aan moet verkwisten???
headinajar is offline  
Oud 22 juni 2004, 08:08   #15
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Het exacte aantal leden van VBJ ken ik niet, maar het is alleszins zo dat VBJ het meeste aantal actieve afdelingen heeft van alle politieke partijen hun jongerenorganisaties. Mocht u interesse hebben, informeer vrijblijvend eens bij VBJ?
Ik zou mijn kinderen toch liever naar de Scouts of de Chiro sturen dan 1 of andere politieke brainwashjeugdbeweging.
headinajar is offline  
Oud 22 juni 2004, 08:33   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
mja als ge godverdomde op het voetpad gaat staan omda ge te lui zijt om een eindje te lopen dan ga ik ook reklameren tegen u hoor, zelf al waart ge een oud vrouwtje. ( oude vrouwtjes nemen zo een opmerking van een 18jarige echt niet goed op heb ik al gemerkt...)
dien tweede was a) heel erg raar
b) mee u voeten aant spele

enneuh. Meer politiepatrouilles en de kans da ge et aan uwen rekker had sas groter geworden, en aangezien ge anderen serieus in gevaar brengt zult ge nen hoop moeten betalen.

conclusie: als ge int vervolg netjes gaat parkeren zijn we allemaal vriendelijk. En gebt groot gelijk da ge u kiezers bedankt

Brand uw licht op uwe velo, ? rijdt gij altijd nuchter rond, marcheert uw bel, ?

Hebben uw banden nog genoeg profiel, ? verzekering betaald, ? Bak Derby pils goe vastgezet op de fiets, ? ...
Herr Flick is offline  
Oud 23 juni 2004, 19:24   #17
Breinsmurf
Burger

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Breinsmurf
Standaard

En dat van de partij die steeds zaagt en klaagt dat ze bestreden wordt met veralgemeningen.

2 (twee) nog niet eens echt gefrustreerde reacties en heel links Vlaanderen loopt zwaar gefrustreerd rond.

Maar ja, veralgemeningen, halve waarheden, overdrijvingen en foute conclusies zijn bij het VB dan ook de 4 peilers van de communicatie.
Oud 23 juni 2004, 23:48   #18
Pablex
Partijlid

Standaard

is die topic geen veralgemening?

btw ik stem ook links ma ik ken wel VB'ers waar ik goed mee overeenkom en respecteer hun keuze..
lijkt me eerder da ge zelf wa te veel frustreert over 2 fietsers waaruit ge afleid da "3.000.000 niet kiezers" hetzelfde zouden reageren
Pablex is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be