![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Deze namiddag meegewerkt aan het ophalen van de laatste verkiezingsborden in ons arrondissement, waarna de bestelwagen werd geledigd aan het Vlaams Blok-secretariaat. In nauwelijks 10 minuten tijd komen twee linkse voorbijfietsende "verdraagzamen" zagen tegen de aanwezigen.
De eerste verzuurde medeburger: "Is dat wat het Vlaams Blok verstaat onder veiligheid? Ge staat voor een deel op het voetpad geparkeerd en dat mag niet! Is dat wat jullie onder veiligheid verstaan (2de maal). Nu weten jullie niet wat te zeggen hé?!?" Niemand van de VB'ers antwoordt maar laten de man rustig uitbriezen. Kwaad springt hij op z'n fiets en verdwijnt... Nog geen 5 minuten later staat geval nummer 2 aan de deur nadat hij eerst eens gepasseerd was al roepend "vuile fasco's"! Het linkse geval komt terug en zegt: "Hewel, mag ik eens iets vragen, waarom provoceren jullie met de slogan 'bedankt kiezers' op die bestelwagen? Ik ben een kiezer en dat is denigrerend voor mij en anderen! Waarom doen jullie dat? Kunnen jullie dat niet achterwege laten?!?" Niemand van de VB'ers antwoordt maar laat ook deze "verdraagzame" mens uitbriezen. Rood van koleire springt ook dit geval op z'n fiets en rijdt verder. 1 van de VB'ers geeft hem vriendelijk nog de raad om op te passen in het verkeer. ![]() There is something rotten in links Vlaanderen sinds 13 juni, zoveel is zeker. Opvallend was ook al dat op heel wat plaatsen de affiches met 'Bedankt kiezers' snel afgescheurd werden. Een mens mag al niet meer beleefd zijn ook vanwege links Vlaanderen... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() jaja, het volgend slachtoffer van de veralgemeningen, verdachtmaking en zondebokprincipe is reeds gevonden : de niet-blokkiezer...!
eerst de vreemdeling dan de walen dan de andere partijen en nu die hun kiezers... ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat hebben jullie toch met links?
Je zou er beter aan doen in conversatie te gaan met linkse separatisten. Laten we de scheldwoorden achterwege laten. Eno2 |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tengevolge van een terechte klacht over persoonlijke aanval. Gelieve de bal en niet de man te spelen. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() de ANTI ZIONISTISCHE discussie van enkele weken geleden, ondersteunt door geschriften uit eigen joodse kring is precies nog altijd niet verteerd ![]() ![]() Als ge met uw frustratie te ventileren jegens mij u wat beter kunt voelen, doe maar ![]() Maar ik ben geen anti semiet, en wel een overtuigd anti zionist / buiten me gratuit van nazisme en dergelijke te beschuldigen, komt ge toch niet ! |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antisemietisme en antizionisme is voor mij hetzelfde. Het zijn 2 idelogiëen die gebaseerd zijn op haat tegen de Joden!!!!!!! Nie zeveren ventje!!! |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() wel wel ventje
Als dat voor jou hetzelfde is dan .... is dat natuurlijk de realiteit vermits jij reeds blijk hebt gegeven van een zeer onderlegd persoon te zijn in die materies... Wat was het ook weer ? A ja, Jordanie , d�*t is de palestijnse staat. en de rest is allemaal van ons ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() mja als ge godverdomde op het voetpad gaat staan omda ge te lui zijt om een eindje te lopen dan ga ik ook reklameren tegen u hoor, zelf al waart ge een oud vrouwtje. ( oude vrouwtjes nemen zo een opmerking van een 18jarige echt niet goed op heb ik al gemerkt...)
dien tweede was a) heel erg raar b) mee u voeten aant spele enneuh. Meer politiepatrouilles en de kans da ge et aan uwen rekker had sas groter geworden, en aangezien ge anderen serieus in gevaar brengt zult ge nen hoop moeten betalen. conclusie: als ge int vervolg netjes gaat parkeren zijn we allemaal vriendelijk. En gebt groot gelijk da ge u kiezers bedankt |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel leden hebben jullie wel (meer)?
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Antisemitisme en antizionisme zijn volgens jou dus hetzelfde?!? Hahahahaha... ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brand uw licht op uwe velo, ? rijdt gij altijd nuchter rond, marcheert uw bel, ? Hebben uw banden nog genoeg profiel, ? verzekering betaald, ? Bak Derby pils goe vastgezet op de fiets, ? ... |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() En dat van de partij die steeds zaagt en klaagt dat ze bestreden wordt met veralgemeningen.
2 (twee) nog niet eens echt gefrustreerde reacties en heel links Vlaanderen loopt zwaar gefrustreerd rond. Maar ja, veralgemeningen, halve waarheden, overdrijvingen en foute conclusies zijn bij het VB dan ook de 4 peilers van de communicatie. ![]()
#18 |
Partijlid
|
![]() is die topic geen veralgemening?
btw ik stem ook links ma ik ken wel VB'ers waar ik goed mee overeenkom en respecteer hun keuze.. lijkt me eerder da ge zelf wa te veel frustreert over 2 fietsers waaruit ge afleid da "3.000.000 niet kiezers" hetzelfde zouden reageren |
![]() |