![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mijnheer Rudi Vranks doet zeer goed werk . maar ik ben het beu .ieder uur van de dag , ieder nieuwsbericht ,Pagina's in de krant , tot vervelens toe elke dag opnieuw honderden berichtgeving over een smerig spelletje oorlog tussen gelijkgestemde zielen , of zijn de moslims dat niet ? willen ze elkaar kapot schieten , hun goed recht maar duw dat waardeloos nieuws niet opnieuw en opnieuw door mijn strot . Ik ben het BEU !!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mijnheer Vranckx zegt dat het Propaganda is die oorlog . Doet hij daar zelf niet aan mee om die shit te versprijden ? en wie tussen die onbeschaafden wil gaan vertoeven weet al jaren dat hij risico loopt , blijf er dan weg ik wil geen DOM en ONBESCHAAFD bloem meer zien , HELP mijn TV beeld is een opgedrongen weergave van een idiote slachthuisvloer vol bloed. Ik ben het beu !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb hetzelfde als ik Lieven Van gils zie op tv.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat heeft dat er mee te maken, het gaat over het gemanipuleer en opiniebeïnvloeding door de media, die er voor zorgt dat velen denken zoals ze dat willen. Een opinie maak ik zelf, opiniemakers zijn manipulators.
Een VRT-specialiteit met Lieven Van Gils op kop. Je hebt een punt Klarekijk Laatst gewijzigd door DewareJakob : 13 januari 2012 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarmee dat ze oorlog of iets dergelijks voeren. Ik begrijp niet goed waarom je dat nieuws waardeloos noemt. Wat zijn je criteria om nieuws waardevol te noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A "Humanitarian War" on Syria? Military Escalation. Towards a Broader Middle East-Central Asian War? SYRIA: British Special Forces, CIA and MI6 Supporting Armed Insurgency. NATO Intervention Contemplated Laatst gewijzigd door filosoof : 14 januari 2012 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En bovendien is al die bloedpropaganda net wat zij willen , maar wij worden er enkel weemoedig van . ook iets wat zij willen . K'zou wel eens wat media willen zien die iets positiefs brengen over westerse landen en mentaliteit . Ons EIGEN media laat ons bijna dagelijks gaan slapen met het grote schuldgevoel dat wij de schuldigen en de onverdraagzame rasisten zijn . en maar moorden in de naam van god . Kan je deze nieuwberichten waardevol noemen . Verraad en ontmoediging ja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||||
Banneling
|
![]() Jij zet je antwoord in mijn post die je citeert. Zo lijkt het alsof ik dat geschreven heb. Wat is de bedoeling?
Citaat:
Lees dan maar de Story. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind dat onze media meer buitenlands nieuws moet brengen. Niet alleen als ze sensationele beelden hebben. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Rudi Vranckx is eens BE-SCHO-TEN geweest. Hoor het aan, hoor het aan. Geen valse schoten zoals bij Robin Ramaekers, maar echte mortierschoten.
3-4-5 uitzendingen hieraan wijden. Wauw (op zijn Eddy Wally's). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 januari 2012 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren in het laat avond journaal zag ik een betoging in Syrië tijdens dewelke gescandeerd werd :
"Het volk eist goddelijke bescherming". Daarover had ik graag wat meer duiding gekregen van onze media. Ze laten dat zien (horen) alsof het doodnormaal is en wij dat ook moeten vinden. Wat houdt dat in "goddelijke" bescherming? Tot welke god was de vraag gericht? Heeft de aangeroepen god al geantwoord op de vraag? Is er een reden waarom het volk verwacht dat goddelijke bescherming de problemen in hun land zal oplossen? De media laten zoiets zien en geven geen enkele uitleg. Ondertussen steekt in La Louvière een 16-jarig meisje zichzelf in brand omdat ze in naam van een god (dezelfde?) mag uitgehuwelijkt worden. Daarover heb ik in datzelfde journaal niets gehoord.
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat van het meisje dat zichzelf in brand stak en de vermoedelijke reden heb ik wel op het nieuws van 7 uur gehoord. Zijn dit de enige 2 items waarvan je vindt dat ze meer duiding behoefden? Dit waren gisteren om 7 uur alle items Arabische Liga vreest voor burgeroorlog in Syrië Arabische Liga vreest voor burgeroorlog in Syrië VRT-ploeg moe maar ongedeerd weer in het land VRT-ploeg moe maar ongedeerd weer in het land Vranckx: Vranckx: "Ik kan de schuldige niet aanwijzen" België heeft begrotingsdoelstelling gemist in 2011 Verliezen Frankrijk en Oostenrijk de AAA-rating? Niet alle gemeenten krijgen stemcomputers Veel klachten over ingewikkelde energierekeningen Ook benzine en huisbrandolie morgen duurder Recordbedrag Belgisch zwart geld is weer wit "Media tasten integriteit van de rechtbank aan" MIVB werft 2.000 mensen aan Meer auto's en minder autopapieren gestolen Mieke Van Hecke nog 2 jaar hoofd katholiek onderwijs Meisje steekt zichzelf in brand in Waals ziekenhuis Almaar meer dronken tieners op spoedafdelingen Leger checkt sociale media soldaten in buitenland Bisdom Brugge houdt studiedag misbruik in de kerk Roger Vangheluwe draagt bij tot schadevergoeding Iran wil nu toch onderhandelen over kernproeven Dissidenten vrijgelaten in Myanmar Taiwan houdt kiescampagne in ware VS-stijl T Nieuw psychiatrisch onderzoek voor Anders Breivik Nederlander Van der Sloot krijgt 28 jaar cel in Peru Rode Kruis staakt voedselhulp voor Somalië Commotie om hoofddoek van Nederlandse koningin De natuur is het noorden kwijt Eddy Wally-museum geopend in Zelzate http://www.deredactie.be/permalink/1.1195159 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ik ben diene vanherreweghe van de pappenheimers beu!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is in dit geval precies hetzelfde. Weet er intussen al iemand of die goddelijke bescherming al gekomen is?
![]() |