![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Vlaams Blok moet helemaal niks hebben van Vlamingen die:
Als je nu al die vlamingen zou samentellen die door het Vlaams Blok als verraders van het eigen volk en de eigen volksaard worden bestempeld, heeft iemand er dan een idee over met hoevelen we straks nog in dat Vlaanderen van het Vlaams Blok zouden overblijven, als iedereen (behalve de allochtonen, want die zijn dan al lang opgeruimd) weggefilterd is? Doe eens een gok ![]()
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Quod erat demonstrandum. Het Vlaams Blok is dus helemaal niet racistisch want de piano heeft dat zelf ontdekt.
Tom Lanoye is idd een slechte schrijver met een onbeduidende thematiek en Claus zelf heeft verklaard dat hij als 18jarige wel mee wilde vechten met de Vlaamse SS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="thePiano"][[*] vakbondsafgevaardigde zijn en stakingen opzetten/leiden
Vakbonden moeten verboden worden en stakingen zijn nutteloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Och maak jullie toch niet druk. Laat die lowlife wanabee fascisten maar spelen in hun speeltuin. Laat ze het eerst maar eens proberen in A'pen. Wanneer na 6 jaar blijkt dat ze die stad compleet naar de vaantjes hebben geholpen.(Cfr Orange, Vitrolles, Marignane=>de eens zo levendige en kunstzinnige steden zijn nu spooksteden) Dan is het gevaar geweken. Mochten ze toch ooit eens de macht grijpen. Dan zal ik mijn slogan moeten veranderen:
Je déteste vos idées et je serais prêt �* vous tuer pour défendre mon droit de m'exprimer librement.
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() [quote="chr.wouters"]
Citaat:
Het Vlaams Blok is in feite een solidaristische partij. In het Vlaams Blok-manifest "Grondbeginselen" wordt de oude definitie van Joris Van Severen (bedenker v/h Solidarisme begin jaren dertig) terug afgestoft en in een eigentijds kleedje gestopt: - "Solidarisme is voor het Vlaams Blok de waarachtige beleving van de natuurlijke volksverbondenheid. Deze volksverbondenheid moet door de staat als samenlevingsbasis erkend worden. Als solidaristische partij eist het Vlaams Blok het herstel van de rechtsstaat tegen de dictatuur van de partijen, drukkingsgroepen en personen. Als solidaristische partij keert het Vlaams Blok zich tegen het liberalistische uitbuitingskapitalisme evengoed als tegen de marxistische en communistische dwangsystemen." - "Tegen teneerdrukkend en verdrukkend marxisme en collectivisme in, tegen individualiserend en egoïstische liberalisme in, verwerpt het Vlaams Blok alle klassenstrijd en uitbuiting. Gemeenschap en enkeling kunnen enkel baat hebben bij een dienende samenwerking van allen, jong en oud, van alle geledingen, beroepen, standen, welke in een volksgemeenschap leven en werken." - "Als solidaristische partij wijst het Vlaams Blok de ongecontroleerde partijsindicaten af, evengoed als de ongecontroleerde uitwassen van het liberalistische kapitalisme." Het Vlaams Blok beschouwt de vakbonden -SAMEN met de andere politieke partijen (!)- gemeenzaam aangeduid met de scheldnamen "politieke maffia" en de "Bende van Vier" - als een natuurlijke vijand. In het door het Vlaams Blok beleden solidarisme is geen plaats voor vakbonden - en ook geen andere partijen (!).
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Maar elk door mij aangehaalde punten -waarom het Blok tegen zovele vlamingen is- is wel een topic op zich waard.
Wat ik gewoon bedoel is dat de slogan "Eigen Volk Eerst" een pure leugen is, bedoeld om de vlamingen -het volk in zijn geheel dus- te misleiden. Het klinkt wel goed, want je zou bijna geloven dat wij -de vlamingen dus- de belangrijkste personen zijn in dit land, maar dat is dus helemaal niet zo. Er zijn exacte voorwaarden aan verbonden om in aanmerking te komen om tot dat Eigen Volk te behoren, en zoals ik hierboven aangeef vallen d'r nogal wat Vlamingen uit de boot....
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bent u voor het kapitalisme dan en de ellende die dat veroorzaakt? Ik ben radicaal anti-Amerika en zijn collaborateurs, en op de koop toe nog eens milieubewust! Groen-rechts dus. Gooi die links-rechts tegenstelling nu 's eindelijk overboord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Kort samengevat: het VB is tegen alles en iedereen die niet op het VB stemt. M.a.w. tégen 90% van de totale Vlaamse bevolking.
Raar voor een partij die naar eigen zeggen de stem van "het volk" vertegenwoordigd. Wat zij echter niet beseffen is het imago van Vlaanderen in het buitenland, dat wordt besmeurd door hen. Nu ja, we weten al lang dat alles wat verder ligt dan hun kerktoren, de VB'ers niet interesseert. Ik fier op mijn Vlaming zijn? Vergeet het maar. Schamen doe ik me ja.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Piano is weer valse acoorden aan het spelen niet te doen!
![]() En democrat steve: wees maar niet bang ge kunt je niet schamen voor iets dat ge niet zijt. frolic :ze hebben in antwerpen het vlaams blok niet nodig hoor om de boel naar de kloten te helpen dat doen ze nu wel mooi zonder het blok ,evenals het imago van vlaanderen in het buitenland. Stefanie: ik ben rechts maar katholiek ,dus het gaat niet voor iedereen op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wou jij beweren dat het VB de genoemde bevolkingsgroepen absoluut niet viseerde, los van het al dan niet legitieme of terechte karakter van hun standpunt?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Complete onzin!
De haatdragers en onverdraagzamen zijn jullie die niets anders in hun zielige leventje hebben dan: een DEMOCRATISCH VERKOZEN PARTIJ te viseren. Maar hoe meer in het wilde weg wordt geschopt door jullie, hoe grappiger ik het vind. ![]() Ondanks jullie leugens en belachelijk gedoe ,ik zal NOOIT mijn gedacht veranderen! Dat jullie trouwens zo op dat blok kappen, zal wel komen omdat ze meer dan eens de nagel op de kop slagen. ![]() En zoals piano al meer dan eens verkondigd heeft ,hij moet het wel PROBEREN tegen te werken omdat het anders gedaan is met pianospelen. Mja, mij niet gelaten 't klonk toch steeds valser en valser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een partij waar slechts één op tien mensen in dit land voor stemt? die zijn niet verkozen hoor. Citaat:
Blijf je dan koppig je blokmantra opdreunen?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ten eerste: wat piano en vele anderen zeggen volgens jou,zal ik NOOIT of te NOOIT geloven .
Zo wat op een hoop gegooide leugens, ja jong, daar zal ik ooit in geloven zeker . Pfffffff van mijn leven niet!! En niet verkozen ,jup superstaaf is nu ook al zijn laatste beetje gezond verstand kwijt. ![]() En ik heb het mijne nog altijd hoor ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Maar misschien moet je je maar eens afvragen waarom ik nog NOOIT een rechtstreekse aanval of proces heb opgelopen vanuit het VB zelf. Ik doe dit al sinds dec 95, het VB spant tegen zowat alles en iedereen een proces of een recht op antwoord aan (ze hebben er op dit ogenblik 37 of 38 lopen), maar nooit tegen mij. Ze kennen me nochthans héél goed, met naam en adres. Ik ken er zelfs een aantal onder hen persoonlijk, want ik kom OOK uit de Vlaamse Beweging (24 jaar geleden). Zou het misschien kunnen dat ze beslist hebben om me maar met rust te laten omdat ze weten dat ik gelijk heb, en hopen dat, als ze me negeren dat het wel zal overwaaien? De eerste jaren zat ik op de nieuwsgroepen, politics.be, zowat het grootste forum op het internet. Verschillende VB-mandatarissen zaten er toen ook op. Het heeft niet lang geduurd of ze waren allemaal verdwenen, SINDS IK daar postte natuurlijk. Waarom denk je? Enfin, je moet me niet geloven hé, koester dat Heilige Huisje van je maar goed, de afrekening komt nog wel ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() 1:die stemmen komen er wel.
2:En ik zal het nooit geloven omdat het allemaal leugens zijn . 3:Ontluisterend begot pfff laster en eerroof ja. 4: jij bent simpel niet belangerijk genoeg om een proces tegen te beginnen, dat zou te veel eer zijn voor jou. 5:En hoe kan iemand die in de vlaamse beweging heeft gezeten ,in HEMELSNAAM nu een overtuigde belgiscist geworden zijn?! 6: Indien het waar is dat blok mandatarissen vlug op politics .be weg gingen, dan hoef jij je in ieder geval niet te vleien omdat dat door jou constante leugens waren hoor . Er is nu eenmaal belangerijker werk te verzetten, dan een gevallen engel zijn leugentjes aan te horen en keer op keer te ontkrachten. Net zoals ik al eerder zei niet belangerijk genoeg. Ik koester dat heilige huisje inderdaad met hart en ziel. En inderdaad de afrekening komt nog wel ,maar niet voor degene waar jij aan denkt. ![]() |
![]() |
![]() |