![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vindt u van het programma "Help, mijn man is een klusser" | |||
Een kutprogramma, te slecht voor woorden! Weg ermee! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 83,33% |
Ik ben een tam wijf en een mannenhaatster en vind het dus een geweldig programma! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wat een kutprogramma.
Bah. Zelden zo een hoop gezeik gezien. "Mijne man doet al jaren niet voort! Zie, die kamer ligt er al jaren zo bij en hij heeft nog niks gedaan!" TAM WIJF! Wie houdt er u tegen om uw luie reet op te heffen en zelf een boormachine of een rol behangpapier vast te pakken? Hm? Als er nog niks gebeurd is sinds 1983 dan wilt dat zeggen dat GIJ MINSTENS EVEN TAM ZIJT ALS UWE MAN! Een echt seksistisch programma voor MANNEHAATSTERS. Wordt dan lesbisch hè! Trap het af, vooruit, vort, eruit. Ga de Flair lezen en ga op debiele TAMME MANNENHATENDE WIJVENFORA uwen onnozele praat verkopen en uw beklag doen over het mannenras. Wij mannen willen u niet. Geëmancipeerd, maar als de handen uit de mouwen moeten gestoken worden, is 't plots allemaal mannenwerk. Tam + 't is allemaal de schuld van de mannen = HET MOEST BIJ WET VERBODEN ZIJN OM UWE ROTKOP OP TV TE LATEN VERSCHIJNEN. Een androfoob kutprogramma. Bah, bah en nog eens bah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog nooit naar gekeken, waarom doe jij dat wel?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kijk daar niet naar, er wachten nog teveel klusjes om daar mijn tijd aan te verspelen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit naar gekeken, maar als het iemand zo op stang kan jagen moet het wel goed zijn.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi. Die. TV. Buiten.
Voor. Ze. Je. Hersenen. In. Krabsla. Verandert. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 26 februari 2010 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof nooit dat TV hersens in iets goeds ,zoals krabsla kan veranderen. Eerder in het voedselequivalent van Van Rompuys charisma.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar verder mag em (topicstarter) nog alles eten en drinken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom kritiek op bepaalde kutprogramma's altijd moet verzanden in een algeheel "anti-TV" gepreek, begrijp ik niet. Het is gewoon een kwestie van te selecteren, want er is ook goeie en interessante tv te vinden. National Geograpic, Canvas,...
Dus. Ik. Gooi. Mijn. Tv. Niet. Buiten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Al gedacht aan homo worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wordt verplicht door zijn vrouw, ...
![]() Ja als ge nie alle dagen ambras wilt, moet madam haar dosis restyling , verbouwing en restaurantgezijk kunnen kijken he... Ge dwaalt dan ondertussen af op uwe computer, of in nen boek, of ge ambeteerd de kat of hond wat , die beesten zijn toch content met alle mogelijke vormen van aandacht... Als ge dan sjans hebt, dat ge niet zo veel slaap van doen hebt, kunt ge om een uur of 11 naar de serieuze dingen beginnen kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Dan toch nog liever behangen... Citaat:
Na lang zagen had 't vrouwke van één of ander Vitaya programma weggezapt en kwamen we dus op dit afgrijselijk programma terecht. Kunt ge geloven dat ik heb gezaagd om toch maar terug naar Vitaya te zappen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik echt absoluut van gedougeteerd geraak is die vooze paf familie, ... Pas op ge probeerd ondertussen iets anders te doen, (boek lezen, computeren) maar da lukt niet meer want die iritante comentator moet voor de absolute randdebielen, die zelf te stom zijn om beelden te interpreteren uitleggen wat er aan het gebeuren is... Bij andere van die zeikprogramma`s kan ik dat er goed uitfilteren, maar bij dat lukt het gewoon niet, het werkt zodanig op mijn zenuwen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |