![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het meest naïeve wicht van Vlaanderen zag de doorgestoken kaart al 600 dagen geleden aankomen:
Fieliep wiel Konincke van BelgIE-ë weurdan. http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...de-troon.dhtml (kijk ook eens naar de prachtige Juxtapositie op de homepage van HLN; bijna letterlijk tussen de soep en de implan-tatten.) Hij zal het leidercharisma dan vooral uit z'n grijze sik met bijpassend montuurtje moeten halen, want Vlaanderen lacht eens goed met dat potsierlijke Kadhaffi-uniformke. Dat Fieliep vooral een geconstipeerde hark is met de persoonlijkheid van een autist met grootheidswaan, hoefde ik u waarschijnlijk ook al niet meer uit te leggen. Daarvan zijn de talrijke incidenten met journalisten en politici zoals Marie-Rose Morel goede indicaties. Maar dat uitgerekend nu, NU, NU, NU, overal ballonnen opgelaten worden over de opvolging, daarvan gaat een mens toch huiveren? 1 ding geef ik u op een gouden plateautje: Elio Il Duce + Fieliep van Helgië koning = totale onderwerping van de Vlaamse Slavennatie. Dan hadden de Bosnische moslims nog betere kaarten aan het begin van de Yugo-oorlog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan maar janken en jammeren dat franstalige Belgen luiaards zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp best dat een ras leugenachtige dieven gewend zijn geraakt aan hun concept van "arbeidsethos", maar vooralsnog zijn de exuberante dotaties nog steeds niet in verhouding met de geleverde prestaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Dat de prins staat te trappelen kan ik best geloven. Zeg nu zelf, als je ziet de sprong die hij dan financieel maakt van troonopvolger naar koning. Je zou voor minder staan trappelen. En nu we toch over het financieel plaatje hebben. Als Filiep koning zou worden dan worden Fabiola, Albert en Paola, verder dik betaald. Ondertussen wordt Elisabethje troonopvolgster hetgeen haar binnen afzienbare tijd ook de nodige stuivers zal opleveren. Laten we de denkoefening verder zetten, als Elisabeth 18 jaar is beslist Filiep van af te treden, stellende dat Fabiola, Paola en of Albert nog leven dan hebben we 3 generaties ex-koningen/koningin weduwes te betalen. Wie zij ook al weer dat een presidentschap meer zou kosten. Mijn gedacht ja. Maar zoals reeds gezegd, zolang de Vlaming op zondag zijnen bak frieten en pint bier heeft zal dit verder allemaal gedoogd worden. Arm Arm Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Dat de prins staat te trappelen kan ik best geloven. Zeg nu zelf, als je ziet de sprong die hij dan financieel maakt van troonopvolger naar koning. Je zou voor minder staan trappelen. En nu we toch over het financieel plaatje hebben. Als Filiep koning zou worden dan worden Fabiola, Albert en Paola, verder dik betaald. Ondertussen wordt Elisabethje troonopvolgster hetgeen haar binnen afzienbare tijd ook de nodige stuivers zal opleveren. Laten we de denkoefening verder zetten, als Elisabeth 18 jaar is beslist Filiep van af te treden, stellende dat Fabiola, Paola en of Albert nog leven dan hebben we 3 generaties ex-koningen/koningin weduwes te betalen. Wie zei ook al weer dat een presidentschap meer zou kosten. Mijn gedacht ja. Maar zoals reeds gezegd, zolang de Vlaming op zondag zijnen bak frieten en pint bier heeft zal dit verder allemaal gedoogd worden. Arm Arm Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil jij echt ernstig genomen worden met het gebruik van die gedeformeerde namen?
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() heeft hij zijn hoefijzers al aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker dat je op het juiste forum post?
Check eens goed al je geopende browsers. Dit is politics.be, niet een of andere gore datingsite. Citaat:
En mocht je haar willen 'nemen', dan heb je een heel zware psychische stoornis...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik zou hem een debiliterend hersenaneurysme toewensen, ware het niet dat ik niet zeker ben dat ik her verschil zou merken.
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Durft gij het nog opnemen voor een familie beroepsparasieten die op 2 biljoen oude Belgische frank zitten, eigenaars zijn van aandelen in Congolese mijnen tot vastgoed in het hele zuiden van Europa, degoutante dotaties erbovenop krijgen en dan nog in vieze affaires rond GDF-Suez, Dexia en Fortis met de vingers aan het potteke zitten? Gaat gij mij eens uitleggen waarom Albeer 7% van de aandelen van Suez heeft, om dan een paar dagen erna te moeten lezen in de kranten dat we van heel Europa het meest uitgemolken worden qua energieprijzen? Zwijgen we nog van de jachten, de koninklijke domeinen (waarvoor hij blijkbaar toch niet zoveel afdokt...), de fratsen van prins Laurent, de buitenechtelijke kinderen, etc etc etc etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Een van de vele voorbeelden: Citaat:
Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 17 maart 2012 om 21:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() 'Aalbeer' zou nog nauwkeuriger geweest zijn: een tautologie die hem op het lijf geschreven is.
![]()
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel mij vuil, als ik bedenk dat het Belgisch belastingsgeld gebruikt word om zulk misdadig en parasiterend volk vet te mesten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U doet zelf uw hemd uit en maakt U respectloos belachelijk . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |